Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is waar, ga ook zeker wel zoeken naar een nette school. Niet dat het daar niet kan gebeuren maar ja wil toch zoveel mogelijk risico weghalen.

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Als je het al weet als nieuwe vriendin....

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is waar!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Doeiiii werk ze nog ff!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is inderdaad echt december, jammer dat mijn collega (die de maandag t/m woensdag aanwezig is) het volgens haar doen zoooo druk heeft dat ze dingen gewoon niet doet die ze moet doen en dan wel verwacht dat ik ze ga doen. Nu doe ik dat ook wel want dan heb ik tenminste nog wat te doen :rolleyes:

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    werkse!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat is inderdaad ook maar net de vraag. Hij kan natuurlijk ook een l*lverhaal ophangen dat ze al uitelkaar zijn maar dat ze wel zwanger is van zijn kind. Maar ja hoe vaak hoor je wel niet van die verhalen over vrouwen die bewust achter een getrouwde/bezette man aan gaan omdat dat zo 'spannend' is :evil:

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja je hebt gelijk hoor! Nadeel is alleen dat je kindjes wel een hoop dingen niet tegen komen! Zoals ik zat op een blanke school en toen kreeg ik een relatie met Fred en die woonde in Amsterdam in Holendrecht, ik had nog nooit zoveel donkere mensen bij elkaar gezien en ze hadden allemaal van die rare zakdoeken en panty's op hun hoofd! Ik werd er gewoon bang van!

Nu woon ik in Osdorp waar toch best een hoop mensen wonen van Islamitische afkomst, en nu ben ik het gewend vind er niks engs aan! Terwijl wanneer ik misschien nog steeds bij mijn moeder had gewoond en hier ineens naartoe kwam ik er heel anders over zou denken met het oog op wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd...

Wil mijn kindjes dus wel zo opvoeden dat er meerdere culturen zijn hier in Nederland, en zeker hier in Amsterdam ontkom je er gewoon niet aan dus ik vind het wel goed zo! En verder probeer ik gewoon mijn normen en waarden zo goed mogelijk over te brengen! Vind het wel leuk dat Lisette nu zegt wanneer er mensen door het rode licht lopen dat het boefjes zijn omdat ze niet door rood mogen lopen hihi, hoop dat het zo blijft!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik ook!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik heb vriendinnen wel eens horen zeggen dat "alles kapot kan" :confused:

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow ik heb een voorbeeld dat het ook andersom kan. Vage kennis, heel vaag mens, die was zwanger van de eerste. Kregen een heel verhaal over wie de vader wel niet zou zijn, kwam er dus op neer dat haar man niet de vader was. Wel was ze nog steeds met hem getrouwd en hij wist overal vanaf, uiteindelijk is het kind geboren heeft hij het geaccepteerd als zijn eigen en doen ze net alsof ze een heel leuk gezinnetje zijn. Nu is ze dus zwanger van de tweede, maar ze had dus weer een relatie met een andere man. Nu zegt ze tegen iedereen dat haar man de vader is van het ongeboren kind maar tegen die kerel met wie ze vreemd gaat, als je het zo kan noemen als de partner het ook weet, zegt ze dus dat het van hem is. Die heeft dus echt een dubbel leven, op hyves is ze gelukkig getrouwd en krijgen hun samen een 2de en op een andere site is ze gescheiden en krijgt ze een kind van die ander.

Ik zei toch al dat het vaag was, maar ja voor mij is dit zo'n typisch geval van keep your friends close, but your enemies closer. Vertrouw d'r voor geen meter want als ze ooit de kans ruikt bij roeland dan pakt ze hem. Nu vertrouw ik roeland wel maar toch.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja en dat zijn dan je vriendinnen en jij zit er gelukkig getrouwd bij.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat dat betrefd is het in assen en hoogeveen ook wel redelijk multi culti dus dat scheelt wel. Mijn beste vriendin is half maleis en half indisch dus met haar hele fam. erbij zal julian niet helemaal raar opkijken.

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahahahahaha kom ff niet meer bij hier!

Lisette zit kopjes thee voor me te maken en ze had nog niet geroerd zei ze dus ze pakt d'r stoffer en zegt: "ik heb een bezemroer, want ik heb geen lepel"

Hahahahahha hoe kom je er op?!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en volgens mij is iedereen nu weer weg :( Nou ja dan ga ik maar even een bezoekje aan het kleine kamertje brengen :)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente

hahahahahahaha

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Wat een naar mens zeg! Ook voor de mannen die misschien wel vader zijn van die kinderen... Nou hou haar maar goed in de gaten en desnoods hoek je d'r!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen

:) :) :) :) Lief!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Daarom! En mijn kerel is niet de lelijkste vent dus zat mezelf al helemaal op te vreten! Maar goed ik vertrouw hem volledig dus dat zit wel goed...

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik ben er nog wel....

Share This Page