weet ik niet, volgens mij plaart hij net zolang totdat het wel gaat maar we zijn er over uit dat we het dekentje er gewoon over heen leggen, zei tegen leon van overdag heb ik het ook gewoon op hem liggen en dan kan ie ook draaien, en hij draait zich eerder op de buik dan dat hij onder de dekens terecht komt en als ie op zn buik ligt is het ook maar de vraag of hij zn hoofdje goed opzij kan (kan ie wel hoor daar niet van) maar om maar wat te noemen en daar had ik ook gelijk in
Daar zat ik vorige week dus ook aan te denken, we voeden hem ook nog steeds zittend omdat hij bij liggend voeden nog meer eruit gooit.
zo dat is ook niet normaal zeg... ik ben met brenden dus bij fysio geweest omdat die ook nooit vol raakte. die zei gelijk dat ze dacht dat het aan zijn maagklepje en/of sprijsverteringskanaal ligt. daar zijn medicijnen voor om de voeding sneller te laten zakken naar zijn maagje. het probleem ligt dan waarschijnlijk al bij het drinken dat het niet gelijk in zijn maag komt en daardoor komt het er ook al snel weer uit dmv spugen en bij brenden ook met maagzuur (snap je het nog?) die medicijnen zijn helaas pas vanaf 6 maand te geven dus voor julian nog niet van toepassing...
ah zo ja, klinkt wel goed eigenlijk, maar ik ga niet ver rijden als ik een school tegenover me heb, is ook gewoon regulier en ook een goede school
Wow, nou broekjes maar 62 liggen allemaal in de verbankast 68 zit nu perfect bij May... Nog 2 cm en het is te klein Hij heeft echt leuke broeken maat 68... zucht...
Yep, het is dat hij morgen om half zes mee moet naar mijn ouders maar als ik niet moet werken dan moet ik hem 's ochtends echt wakker maken.