hij krijgt er alleen omeprazol voor dat is meer tegen het branden van het maagzuur. het houdt het niet tegen helaas... wat brenden heel goed hielp wat van nutrilon de ar voeding. Die verdikt echt en heeft brenden door een moeilijke periode geholpen...
Knuffel voor jou meid! En als je je baan niet houdt is er vast wel iets wat je op je pad komt! Ongetwijfeld dat er iets moois voor jou ligt te wachten ergens, dat geloof ik echt!
wat dacht je van een geweldige geslachtsziekte zo 1 waarbij zijn lul langzaam wegrot sry ben in oorlogsstemming
Nannie, wat vervelend dat Brenden diarree heeft! Goed in de gaten houden hoor want baby's zijn echt zo uitgedroogd, maar dit heeft Senn je ook al op het hart gedrukt! Senn hoe voel jij je nu? Al wat opgeknapt? En Ingrid, als ik het zo hoor denk ik ook meteen reflux!
Yep staat op de verpakking hoe je het moet gebruiken! Zal het wel halen als ik jou was want het is goed spul! Maar goed je bent in dubio, zal toch ff bellen met het ziekenhuis hoor!
komt goed! en jij ook he... las ergens dat je beetje ziek bent! beterschap meid dikke knuffel voor jou!
Ja wij kregen toen inderdaad advies nutrilon ar of gewone voeding met daarbij nutriton omdat dat hetzelfde effect zou hebben. Als ik kijk naar hoe het gaat zonder nutriton erdoorheen dan helpt het inderdaad ook wel want hij spuugt het niet meer met een grote boog eruit, het komt nu tenminste wel allemaal op zijn slab terecht.
Nee Desmond ging vreemd vanaf ze ongeveer 4 maanden zwanger was, die klootzak! Daar is ze van de week achter gekomen!
ohh meis! balen zeg, wat een rotjong toch! hele dikke knuffel voor je, hoop dat het werk begrip heeft voor de situatie
oh dat is helemaal erg! nou ja dat andere ook maar wat een hufter zeg! arme miss sil! dikke knuffel meid hoop dat jij en G'tje samen heel gelukkig worden!