Jah ze snapten het wel en ik moet morgen contact opnemen met het werk want ik heb gezegd dak geen avonden meer kan werken... Nou jah, word ik ontslagen dan vind ik wel weer wat anders
Hhahaha ging niet om yaron hoor haha meer om Des, Yaron is niet zo maar die heeft weer andere mankementen Ik heb gezegd dat ie 1x in de 2 wken May van Zaterdag op Zondag kan komen halen wat ik best redelijk vind want ik ken baby's waarvan de vader alleen maar langs mag komen een paar uurtjes vanwege de leeftijd. Maar hij stuurt me net een smsje dat ik oorlog heb als ik May bij m weghoudt... zucht... Die leert het nooit...
ben er zelf niet helemaal bij geloof ik vandaag zit wel te lezen maar val ook haat in slaap. vandaar dat ik het verkeerd begrepen heb denk ik
ben bij sorry van het weinig reageren, maar en total los weltrusten en tot......? wil echt ff bijtanken
ahhh jij nu ook al... voel me ook nog beroerd moet ik morgen ook nog ens van 10.00 tot 21.00 werken pffff
ik vind je inderdaad nog heel redelijk. Ken mensen die dat ook doen met hun dochtertje maar die is inmiddels al bijna 4 jaar dus voor zo'n kleintje van nog maar een paar maanden vind ik het nogal wat.
Goedemorgen! hier een redelijke nacht gehad, Julian had blijkbaar weinig zin om te slapen toen ik op bed lag en roeland had blijkbaar weinig zin om van beneden naar boven te gaan. Dus uiteindelijk maar zelf weer mijn bed uit gegaan en hem nog een flesje van 90cc gegeven en toen was het goed. Is nu dus al de 2de avond achter elkaar dat hij niet meer genoeg heeft aan de 235cc bij de laatste voeding. Het leukste is nog dat roeland niet begreep waarom ik vanochtend niet vrolijk aan het doen was, zou ik ook vreemd hebben gevonden als ik niet de gene was die om elf uur nog een keer d'r bed uitkon en vanochtend er om half 5 weer uit terwijl er nog gewoon iemand beneden zat niks te doen
Hier op zich een redelijke nacht gehad voor May zijn doen Hij kwam om 23:00 gisteravond maar leek heel laat want toen lag ik al in diepe slaap Daana was het half 5 maar hij ging na zijn fles weer verder slapen tot 7 uur.
Vraagje: Ik heb veeeeels te laat mijn belasting ingevuld MAar nu heb ik m dan toch ingevuld en opgestuurd en er stond in de berekeningen dak geld terugkreeg. Kloppen die beweringen altijd? en weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor het teruggestort word =P~