Bij ons is het altijd nog goed geweest, weet alleen dat het heel lang duurt als je het in februari al opstuurd maar of het nu ook lang gaat duren weet ik niet. Lijkt me eigenlijk niet.
Had het er nog ff met Fred over maar het is best een rot oversteekplaats, er staat vlak voor het zebrapad een bushokje, dus mensen kunnen daar zomaar ineens vanachter vandaag komen en dat zien de automobilisten dan weer niet! Dus er moet zeker iets gedaan worden want het gebeurd echt maandelijks
Vervelend meid! Wou dat ik die kerel ff flink door elkaar kon schudden om hem wat verstand bij te leren
Lijkt mij een typisch geval van niet willen luisteren! Misschien moet je eens vragen hoe hij het gezien had? En dan desnoods advies inwinnen bij een advocaat of iets dergelijks, zal je zien dat jij gewoon gelijk hebt en misschien accepteert hij het beter van de "hogere hand"
Kan het me met Sven en Maarit niet meer herinneren dat ik er gek van werd. Wat ik wel een raar idee vind is dat hij over 2 weken een half jaar is en Maarit toen al los stond en Karsten die rolt nog niet eens.
In principe werken al weet ik niet hoe het nu allemaal moet. Moet naar mijn werk bellen maar durf niet... watje he?