Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    He meiden kom mij eventjes melden :(

Het gaat momenteel ietsje beter met Nilo in vergelijking met gisteren en de dagen ervoor. Lag net daar op mijn bed om even wat bij te slapen maar het is daar zo benauwd, en lag maar te woelen. En we mogen ons alleen in de box bevinden, kreeg haast claustrofobie! Dus nadat Nilo in diepe slaap is gevallen, ben ik even naar mijn schoonmoeder gereden (die woont op valafstand van het ZH)..even een bak echt koffie, ipv slootwater. Wandeling naar het parkeerterrein deed mij wel even goed, even een frisse neus halen!

Gistermiddag gemeld bij de kinderarts, Nilo was weer afgevallen en verteld dat de nachten gewoon een groot drama waren. Gelijk is hij een bedje gaan regelen voor de nacht. In de tussentijd heb ik kleding voor mij en Nilo opgehaald, toen ik terugkwam lag hij al aangesloten. Hij heeft plakkers op zijn borst hiermee meten ze zijn hartslag, en de ademhalingen van de borst (bij benauwdheid kan de borst stotende bewegingen maken, die meten ze daarmee) ook heeft hij een sensor om zijn teentje voor het zuurstof.
    Tot gisteravond ging het prima, toen begon de benauwdheid toe te nemen en zakte zijn zuurstof tijdens een hoestbui naar 73% :confused: gelijk gingen de bellen, en ik wist van ellende niet waar ik het zoeken moest!
    Gelukkig kwam de zuster gelijk de box binnen, en tot vanmorgen heeft hij zuurstof gehad..hij is daar erg van opgeknapt icm de medicatie want hij heeft nu al 2 flessen van 150 cc leeggedronken en zijn zuurstof houd hij zelf weer op peil. Hij was gisteravond ook erg koud, 3 keer gemeten op 36.0, 36.1 en weer 36.0 dus hebben hem extra dekens gegeven.

Ik ga zo weer terug naar het ZH want de KA komt nog een keer langs, om te kijken of hij het nog steeds zo goed doet zonder zuurstof..ik hoop zo dat hij misschien in de loop van de dag naar huis mag, of anders morgen!

Wil iedereen bedanken voor de lieve woorden, het aanbieden van hulp, en de kaartjes ook namens Maan en Björn...jullie zijn grote schatten!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je hebt gelijk! Goed dat je je LG gemailt hebt!
    Wat een lul zeg!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dank je wel voor de update!

Dus toch dat ie 's nachts het ergste is! Hoop dat het snel beter gaat!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje heftig zeg! Lijkt me ontzettend naar om zo hulpeloos dit allemaal aan te moeten zien :( Dikke knuf voor jullie!

Hoe is het met Björn? Is hij ook van slag? Kan me voorstellen dat het best vervelend is als zijn broertje zo ziek is en al die commotie erom heen!

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ah de update staat er al!

ben weer te sloom :D

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He Meiden!

PAtricia hel veel beterschap met je kleine man! Dikke knuf voor jullie!

Ingrid wat ongelooflijk shit meid! Ook een dikke knuf voor jou!

Verder niet terug gelezen..

Ik wil jullie graag de fotograaf foto's van Sem laten zien.. Maar ik kan ze niet inscannen helaas pinda kaas.. :cry:
    Zal straks even proberen om een foto van de foto's te maken!

Liefs

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee moest verplicht aangifte doen

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee hoe issie?

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik mag naar huis! Ik werd net gebeld door een collega en die zei dat ze me kwam aflossen. Waarschijnlijk heeft de planner op zijn donder gehad van mijn leidinggevende hahahaha. De sukkel! Feit blijft dat ik maandag alsnog naar de ha ga, wel balen want nu had ik dus vanmiddag nog heen gekunt, nou ja helaas pindakaas dan maandag maar weer!

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    wel ok!

met jou?

druk met van alles en niks, uitgeslapen vanochtend tot 12 :confused: uur.. dat doe ik dus eigenlijk nooit.. maar wel lekker :D

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ziek? sterkte dan!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    heey, dr werd een wakkere baby naar me toe gebracht hahaha, op bestelling :D

mét bij passend knipje :D byron leert het wel! waar werkeloos zijn al niet goed voor is, dus ik ga dr weer van door, nog even lekker wandelen denk ik, t is zulk mooi weer..

doei doei!

13. me vervelen? :) lukt het een beetjes? ;)

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

heb alleen gelzen van nilo. jemig t houdt ook niet op he voor dat kleine ventje. hopelijk is ie snel beter genoeg om weer mee naar huis te mogen. ik las laatst dat er in deze periode zon 2000 kindjes in t ziekenhuis opgenomen moeten worden ivm RS. en dan zijn dat nog lang niet alle kindjes :confused:
    Ingrig. beterschap

hier gaatt erg lekker. werd vernmorgen blij mijn bed uitgehaald door de postbode. :) er werd ff een pakketje afgeleverd voor nikita haha. stond helemaal vreemd te kijken maar wat vbleek. we krijgen tot nikita 2 wordt alle melkpoeder vergoedt van friso allergy care. de duurste die er is omdat nikita dus toch KMA blijkt te hebben. zo sneu voor haar maar wel fijn voor mijn portomonnee hihi

ik heb ook een paar leuke fotos van mijn meissie dus die ga ik ff laten zien.

groetjes susanne

15. ik vond Ciske de Rat erg leuk :) veel plezier meid.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    lekker hoor gemengde groente :)

17. :rolleyes: beetje rare werkgever heb je Ingrid.
    Kun je niet is rustig op je gemak gaan rondkijken naar ander werk?
    Dit is geen manier van doen zo.
    Dikke knuf

18. bijna klaar :)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    gezellig bij papa op schoot tv kijken

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    en lachen kan ik ook. net zo leuk als esmee :)

Deel Deze Pagina