heerlijk mika slaapt nog steeds, hij had vanmiddag na de fles van half 1 gepoept, dacht verschoon hem even en dan lekker naar bed. nou dat werd dus eerst een bad! de poep zat weer tot op zn rug bijna in zn nek, maar meteen een bad gemaakt en in bad gedaan en toen meteen door naar bed. ging meteen slapen, en slaapt nu nog ben ik niet gewend van hem om 2 uur te slapen smiddags!
hier hadden ze als tip bij het cb nog: kook de worteltjes met iets suiker in het water, zodat ze wat zoeter worden... wortelsmet?
dames ben er vandoor, ga mika wakker maken voor zn groente hapje en dan zelf wat eten en dan mika de fles geven, mezelf omkleden (danskleding aan doen) en dan moet ik alweer bijna gaan
zo, esmée zit sinds gister dus in de wandelwagen als we naar buiten gaan.. de reiswieg is geen optie meer.. daar trekt ze zich helemaal omhoog omdat ze alles wil zien en ze heeft nog een paar cm voor ze klem zit... dus heb ik de wandelwagen maar in elkaar gezet. ze vind het helemaal geweldig, want ze kan lekker om zich heen kijken.. hier vannacht wel lekkere nacht gehad: 10 uur tot half 6, toen ff 90 cc en daarna tot 9 uur geslapen! daarna met zn viertjes lekker boodschappen gedaan, visje gegeten en kerstboom gehaald.. we zouden vanmiddag en vanavond bruiloft hebben en ik zou alleen vanmiddag met esmée heengaan, maar ben toch thuisgebleven, want ze is doodmoe en ik wil niet dat ze het verpest door te gaan jammeren enz. vanavond blijft christian ook jammer genoeg, dus mn zusje komt hier gezellig en blijft ook slapen... das wel weer gezellig!
dat was de allereerse groentehapje en had nog niet goed door dat ze t moest doorslikken. ondertussen maakt ze er niet meer zon zootje van haha