hm ik ga gelijk alweer want brenden huilt steeds hij lag net lekker in de box maar heeft t alweer gezien daar dus...
nou ik ben thuis, Julian opgehaald bij mijn ouders. Kreeg voordat ik werd overgenomen nog even een hate-mail van die kerel van de planning. Gaat hij zeggen dat ik niet collegiaal ben en alleen maar aan mezelf ben en dat mijn hele houding verkeerd is en ga zo maar door. Heb netjes terug gestuurd dat als ik alleen maar aan mezelf denk dat dat dan is door de werkcultuur die er binnen het bedrijf heerst en dat ik er verder maar niet op in ging want als ik zo slecht was zou ik er niet al vier jaar werken zonder problemen. Hij is echt zo zielig, ik werk er al 4 jaar, nooit problemen gehad hij werkt er 2 jaar en is al 1x zijn baan zo goed als kwijt geweest omdat hij zijn werk niet goed deed. Nou dan mag je mij vertellen wie er verkeerd bezig is. Maar ja heb al weer 2 leuke vacatures voor 20uur gezien dus ga gewoon verder met solliciteren en anders doen we het maar met wat minder geld voor even, is ook niet zo erg dacht ik zo.
wortels met jah, dat doe ik voor ons zelf altijd wel, maar dacht als ze het zo eet is het altijd beter.. en dat doet ze, dus dan maar geen extra suiker