Update NILO : Nilo mag naar huis. Ze zijn nu de papieren in orde aan het maken. De volgende baby staat al klaar om het bed over te nemen. O wat een fijn nieuws!
ik doe m weg omdat hij hier maar staat te staan en dat vind ik nogal zonde. heb er toen 485 euro voor betaald.. we hebben er gewoon geen tijd voor ik doe m weg met 3 spellen voor 285 euro
wc is grondig gesopt.. heb net zon zwembad gevoel nu, maar dan is ie wel schoon.. zoon heeft op zn kop gehad en word gedwongen te zitten (wat ie niet leuk vind).. maar hij deed het net wel hopelijk gaat het nu beter
lekker! mn frituur was lichtelijk bevroren staat in de schuur.. heb zon hekel aan de stank in huis, wat nog 2 dagen in je kleren hangt.. voel me dan net zon anita
lekker! wij hebben geen vaste dag, t is meer, heb ik zin in koken? of niet (en dat heb ik gelukkig vaak wel) haha
Hier is het de hele dag al janken, janken en nog eens janken behalve............................ als ie op schoot zit. Maar helaas voor hem heb ik nog twee kids dus huilt hij wat af vandaag. En sinds Ramoontje en Kwebbels weg zijn is het nog 10x erger geworden.