goedemorgen hier wel een goede nacht gehad gelukkig ben het ook wel ff nodig vanmiddag gaan we met de kids even onze nieuwe woning bekijken. verder eigenlijk weinig bijzonders o ja vanavond gaan we van het werk uit wokken. kost me maar 5 euro, want intertoys betaald de andere 20. heb er wel zin in denk dat ik mijn kerstoutfit alvast ga proberen.
veel plezier (succes) met optuigen van de boom moet je er veel uit 's nachts of lang? vervelend hoor vooral als je dat doorslapen al gewend was. heeft hij niet ergens last van? verkoudheid ofzo en dan met gevolg een oorontsteking? krijgt hij wel genoeg voeding? ik roep maar wat hoor, misschien heb je er wat aan
Goedemorgen meiden Ik ben vannacht ziek geworden Word er nu echt niet meer goed van, we zijn nu echt al weken bezig! Heb dus wéér buikgriep dit keer voornamelijk de dunne... Zou vandaag in de winkel werken maar dat gaat dus niet door, mag niet van Fred, dus me moeder komt zo hierheen zodat ik beetje uit kan zieken! Wat is het rustig hier zeg... Nou fijne dag allemaal!
Nilo heeft in het ziekenhuis gelegen ondertussen aan het zuurstof maar hij mocht gisteren weer naar huis gelukkig, hoe het vandaag gaat weet ik natuurlijk niet!
Leuk zeg dat je je nieuwe huisje gaat bekijken, moet er veel gedaan worden aan klussen? En leuk zeg dat wokken, ik vind het altijd erg leuk in ieder geval! Veel plezier!
goedemorgen.. hier wel lekkere nacht.. kwart voor 10 tot kwart voor 6. flesje gedaan en toen tot kwart voor 9. toen is christian er met haar uitgegaan zodat ik nog ff lekker kon blijven liggen... hij heeft haar flesje gegeven en meegenomen naar beneden.. lief... vanavond past mn schoonzusje op.. we gaan bowlen en steengrillen met christian zijn werk. gezellig!
er moet veeeeeeeeeeeeeeeeeel gebeuren ik zal gauw foto's spammen heb onder mijn website button de link naar onze weblog staan die kun je in de gaten houden
Zow dat ziet eruit als een groot huis zeg! En een grote schuur ook, ben heel jaloers! Hier in Noord Holland kunnen wij niet voor een schappelijke prijs zo'n huis kopen! Vrijstaand is ie toch?
JOEHOE...............IK KAN WEER OP HET FORUM . Heb wel alles bijgelezen maar kon dus nergens op reageren. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, als ik dan gewoon maar weer vanaf nu meelees en -reageer .