goedemorgen dames, vandaag hebben we personeelsfeest van leon zn draaien, we moeten om 14.00 uur verzamelen dus ben er vandaag niet en morgen niet! nu is mijn moeder er dus ben ik ook weer weg! doei doei
Hier zullen we het maar niet over de nacht hebben. Ik heb nog steeds een kop met snot en mijn astma begint nu ook echt op te spelen dus zetten we de puffers maar wat dichter onder handbereik.
Met Sven doen we ook niets anders dan zitten. Alleen als hij naar bed gaat en dan gaat plassen is hij vaak slaapdronken en heeft hij ook een wat stijf piemeltje en plast ie tussen de bril door zo langs de pot.
Das lekker eten voor weinig. Alvast veel plezier. Wij zijn er ook niet want vanmiddag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en daar blijven we ook gezellig eten. Nu maar hopen dat het met Karsten goed gaat.
Wat ik net van Manuel begreep is dat het vannacht goed gegaan is (hij had in ieder geval niets meegekregen ) en Nilo was om 7.45 uur wakker. Met de benauwdheid gaat het een stuk beter en zijn flessen gaan ook goed leeg.