Ik ga even sporten en dan lekker onder de douche. Niels en Karsten liggen lekker te slapen en Sven en Maarit zitten even voor de buis dus kanik even lekker iets voor mijzelf gaan doen.
Met Rick gaat het echt veel beter, hoeft nog maar weinig te hoesten gelukkig. Met Joost gaat het ook de goede kant op....heeft het niet meer benauwd, spuugt wel af en toe wat slijm (maar ja, dat kan ie maar beter kwijt zijn ) en moet nog wat hoesten, maar al met al gaat het ook met hem beter.
Het probleem zat 'm in mijn profiel of eigenlijk in mijn emailadres....en doordat ik dat op verzoek van de moderators had gewijzigd, in de hoop dat het ene probleem opgelost zou zijn ontstond daardoor het probleem dat ik dus niet meer in mijn account kon en zij mij niet konden bereiken .
Was je nacht zo erg .....Karsten? Hoe is het met 'm over Karsten gesproken? (enne: nog bedankt voor je lieve kaartje, viel net in de bus ).
Goedemiddag, had net een heel verhaal getypt komt er iets in beeld over een update terwijl ik net op enter aan het drukken was, kan ik nu dus weer helemaal overnieuw beginnen Hier een goede nacht gehad, Julian heeft gisteren zijn papje met rijstebloem met vanillesmaak gehad en heeft daarna van half elf tot vanochtend 10uur geslapen, hebben ook meteen wat andere dingen meegenomen zoals liga. Straks eens kijken hoe hij dat vind, hem kennende vind hij het vast wel lekker want het is eten Ook nog even langs de prenatal geweest want moest nog even een extra kersttruitje halen, hij heeft er namelijk 1 met een opgedrukte stropdas maar 1 is niet genoeg aangezien we op 2de kerstdag bij beide ouders langs moeten en hij het echt niet lang genoeg schoon houd. Ook maar meteen een rood fleece vestje, wit basic shirtje en spijkerbroekje uitgezocht en roeland heeft een licht bruin broekje, geel shirtje en bruin vestje met kriebels erop voor hem uitgezocht. Verder nog van die leren slofjes gekocht omdat hij al zijn andere schoenen nog steeds uitschopt en bij deze kan dat gewoon niet. Ook nog 4 nieuwe rompertjes met lange mouwen meegenomen en een plastic slab, leek me wel handig met hapjes enzo. Met mij gaat het niet zo goed, mijn rus is alleen nog maar erger geworden en heb er ook nog eens leuk last van mijn keel bij gekregen. Ben blij dat ik voor maandag een afspraak bij de ha heb staan. Hoe is het bij jullie allemaal gegaan? Allemaal een goede nacht gehad?
maar ik weet toch niet meer wat ik allemaal bij wie wilde zeggen als reactie ......en ik heb eigenlijk wel alles gelezen 8).
Hier een goede nacht gehad, hoewel Joost zijn laatste fles gisteravond maar voor de helft had leeggedronken . Rick is er maar 1x uit geweest, dus dat viel mee, en Joost heeft lekker geslapen tot een uur of 8 . Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt en dat je er nu ook nog last van je keel erbij hebt gekregen..... Dikke knuffel voor jou. En fijn dat Julian zo lekker lang geslapen heeft .
Net pas! Ik had hem woensdag al op de bus gedaan. Karsten was een grote ramp vannacht. Janken, janken, janken. Ik was het op het gegeven moment zo zat ik ik hem heb laten liggen, oordoppen heb in gedaan en ben gaan slapen. Heb hem net maar een zetpil gegeven ook al heeft hij geen koorts want heb het idee dat hij echt ergens pijn heeft.
Niels die merkt er het meeste van want hij doet altijd de bril omhoog en ik nooit natuurlijk, behalve als ik de wc schoonmaak.
Het lijkt dus te helpen een papje voor hij naar bed gaat. Nu maar hopen dat het niet eenmalig was. Over de nacht hier zullen we het verder maar niet meer hebben.
Ja echt net pas, anders had ik je gister wel persoonlijk bedankt . Och jee toch......zou goed kunnen dat hij idd ergens pijn heeft, misschien toch tandjes, of zijn oortjes? Geef hem maar een dikke knuffel en voor jezelf ook want zo'n nachten breken je toch op op een gegeven moment!
Tja, je zult weten dat je ventjes in huis hebt (zegt zij nu nog lachend....maar ook ik moet er straks aan geloven )
En Niels is ook op vanwege de Pfeiffer. Hij draaid nu weer zijn volledige uren maar is nog niet zo moe geweest als de laatste 2 maanden zegt hij.