Heb én zijn gezicht gewassen (met een zwitsal washandje ) én zijn tanden gepoetst, maar weer onder dwang. Niettemin mocht ie een stickertje plakken want hij was dus gewassen én had zijn tandjes gepoetst.....
Ik ga nu echt even sporten (wilde ik een uur geleden al doen maar toen was Karsten weer aan het brullen en had ik hem net in slaap gekregen begonnen de andere twee enorme ruzie te maken met een huilpartij als gevolg en natuurlijk Karsten weer wakker. ) en douchen. Misschien tot straks en anders tot morgen.
Hij zag ook wat bleekjes, maar ja ik weet natuurlijk niet hoe hij eruit ziet als hij in "goede doen" is . Tja, effe bijtanken tussendoor is er natuurlijk ook niet echt bij, want je hebt nog 2 kindjes Maar toen je Karsten hebt laten liggen vannacht, is hij toen wel weer in slaap gevallen uiteindelijk?
Maar het gaat er wel om dat hij een sticker krijgt als hij normaal zijn tanden laat poetsen en niet onder dwang anders denkt hij dadelijk nog dat het zo hoort omdat hij op die manier beloont wordt.
Ik denk het wel want werd pas om 7.20 weer wakker van Karsten. Sven was trouwens superblij met zijn vriendenboekje!
Dat weet ik, en morgen doen we het of zonder dwang en dan mag ie een sticker plakken of met dwang en dan mag ie geen sticker plakken (maar ik vrees het ergste ....wilde hem even de bedoeling duidelijk maken )......
Nee ik las het net. Wat vervelend en vooral omdat ze zelf nog niet kunnen zeggen waar ze last van hebben. Dikke knuf voor jou!
Dan zal hij idd wel weer zijn gaan slapen . Mooi zo, en ik had goed gegokt met mijn Cars . EN NU SPORTEN JIJ! HUP HUP HUP!
Opzich dus ook een lekker nachtje voor jou! Komt Rick er nog vaak uit dan 's nachts of is dat omdat hij zich niet helemaal fit voelt?
Dames ik heb toch even met de hhpost gebeld en we mogen om 15 uur langs komen. Heb toch sterk het vermoeden dat hij een oorontsteking heeft. Dat verklaart wel dat hij al de hele week rond de 38 zit, veel last heeft van krampen, veel melk terug geeft tijdens het boeren, zijn flessen niet leeg drinkt, alleen maar bij me wil zitten en zodra ik hem neer leg echt krijsen is. Vooral 'snachts. Hij is bijna schor van het krijsen.
dat is waar, hoop eigenlijk van niet want heb altijd begrepen dat als ze eenmaal problemen met de oren hebben dat het dan altijd een probleem blijft. Maar ja wat zou het dan kunnen zijn?
Bij mij was het altijd met Sven en Maarit het begin van een reeks en gevolgd door een abonnement op de KNO arts.