ow vanavond Julian trouwens zijn eerst roosvicee gegeven en hij vond het geweldig, net zoals met de liga en zijn normale flessen moet je het echt niet proberen van hem af te pakken. Denk als hij het had gekunt dat ie je hoekt
en dan nog een probleem, ik red het niet meer om julian om de 4 uur voeding te geven. Na 3 en soms zelfs al 2uur zit hij ontzettend te gillen omdat hij honger heeft, dit is echt iets van de laatste tijd. Als je hem dan eten geeft dan slokt hij het naar binnen als een gek. Hij krijgt af en toe al wel een fruit hapje en heeft ook al een keer sperzieboontjes gehad kan ik dit nu al opvoeren naar een half potje, gezien zijn leeftijd dan en hoe doen jullie dat met fruit, groente, liga en de gewone flessen? Elke dag een liga of de liga afwisselen met het fruit? Dan is dus mijn volgende vraag is dit een goed schema voor tussen de flessen in dus zeg maar 7 uur fles, 10uur fruit, 12uur fles, twee uur liga, vier uur fles, zes uur groente, negen uur fles met rijstebloem?
Ik heb m'n frituur laten vallen, deksel helemaal uit zijn voegen Dus ga maar eens kijken voor een nieuwe frituur want handig is het wel
Ik gebruik altijd pampers maar was vandaag in de action en heb toch maar eens een pak luiers meegenomen van daar. 32 luiers van 4 tot 10 kilo voor 3,89. Altijd handig als reserveluiers ofzow. Heb ze nog niet geprobeerd maar ze voelen wel goed aan...
Nou ik kon op mijn kop gaan staan bij Leroy, die vond zittend plassen voor meisjes, hoe klein ie ook was Ach nu gaat het goed hahaah...
Je kunt die hoeveelheid denk ik best opvoeren naar een half potje. Een andere optie is ook nog de eerste fles wat verzwaren met wat rijstebloem net als de laatste. Misschien wordt ie dan s morgens zelfs wel wat later wakker. Maar die liga iedere dag zou ik niet doen, ik weet niet goed waarom maar mijn gevoel zegt daar nee tegen (maar dat ben ik hè) Joost zijn schema is nu: - 8 uur fles -12.30 uur fles - 17.00 uur fles - 21/22.00 uur fles en dan tussen fles 1 en 2 zijn fruithapje en eventueel rond half 4 zijn groente.....maar groente heeft nog niet zo zijn voorkeur dus dat doe ik niet iedere dag. Als hij geen groente krijgt, maak ik de fles van 17.00 uur wat groter (210/7) en dan maak ik van de helft rijstebloempap en de andere helft krijgt hij dan als melk uit de fles. Maar je kunt het het beste gewoon zelf uitproberen. Julian geeft zelf wel aan wat hij wel lust of niet lust en wel/niet aankan .