Haha nee niet echt wat voor mij deze x... Had ff zin om dingetjes met Michelle te halen... Sloffen voor Michelle, deo voor Leroy
Douchegel en shamppo en conditioner... Babybadspul en shampoo... Eeeh plakband... Speelgoed voor op de wandelwagen voor Mayron...
ow ik wil nog een speelgoedkist halen, Julian heeft nu al zoveel speelgoed dat hij zelf al niet meer in de box past
Nou jah, Mayron die ligt natuurlijk in zijn wandelwagen maar die heb ik uiteindelijk maar rechtop gezet, hij keek zijn ogen uit
Julian is vrijdag voor het eerst in de wandelwagen geweest, veels te vroeg eigenlijk maar het was best wel koud en bij de wandelwagen hebben we een soort van slaapzak waar hij helemaal inligt, leek me warmer dan de kinderwagen en de wandelwagen kan ook helemaal plat dus hij ligt wel echt.
Heb op ebay trouwens een telefoon "gewonnen" Michelle wilt voor dr verjaardag een nieuwe foon want die oude is kapot. Ze wilde deze zoooow graag hebben dat ik heb gezegd, dan koop ik deze voor je alvast voor je verjaardag. Dat vond ze prima, ach met r verjaardag krijgt ze nog wel iets hahah
Jah die wandelwagen van May kan ook helemaal plat maar hij verveelde zich rot haha...Dus heb m maar rechtop gezet. Lekker he zo'n zak? Bij Michelle en Leroy had je dat nog niet echt...