probeer net roeland het batlen uit te leggen, hij snapt er maar niks van Slaap lekker allemaal! Tot morgen!
Goedemorgen... May is om 12 uur, om 3 uur en om half 7 wakker geworden. Pfff hij had zoveel geplast dat ie helemaal doorweekt was en zijn bed had ook een natte plek. (Was overigens wel met die pampers ) Heb m in bad gedaan, bedje lekker verschoont, pap gegeven en nu ligt ie in zijn bed........... te brullen... zucht.... We gaan zo weg naar Leiden. Naar museum van de oudheden. Ik ga met Leroy en Mayron en een vriendin van me met haar zoon van 8. Dan gaan we nog ff Leiden in Nou ik ga mijn brullende man ff troosten tot latersss!
ML en Ingrid: jullie hebben toch aardig je best gedaan nog gisteravond . ML gefeliciteerd met je overwinning! Hier een goede nacht.....Rick was gisteravond op de bank in slaap gevallen rond half 8 en wilde niet dat oma 'm naar bed bracht maar was wel moe dus hij pakte de deken bij de box (voor Joost 's avonds) en ging op de bank liggen met een kussentje onder zijn hoofd....hij sliep binnen 5 minuten . Ik heb 'm slapend in bed gelegd en 'm tot vanochtend 6.15 uur niet gehoord of gezien . Joost werd wel tegen half zes al wakker maar is weer in slaap gevallen tot 7 uur! Dus dat was ook niet verkeerd. Die lag in bed te slapen maar hoor ik nu "zingen" over de babyfoon. Dus ik ga maar eens even bij 'm kijken. Senn: hoe is het vannacht gegaan met Karsten?
klopt maar deze hebben we ook relatief goedkoop gekocht. als je een vergelijkbaar iets in goede taat hier kopt ben je toch al gauw 75000 euro meer kwijt als wat wij er nu voor uitgegeven hebben. hier 2 linkjes van de kids in het nieuwe huis en 1 link van sam met sintpapier http://www.youtube.com/watch?v=bdetWvRk8us http://www.youtube.com/watch?v=xkkNyJ29b30 http://www.youtube.com/watch?v=aCzy1Zb8e3A
gelukkig maar ik maak alleen de laatste tijd nog wel eens een opmerking die dan wel net verkeerd opgevat wordt en dat gebeurt mij echt overal dus hier, thuis , op het werk en noem maar op. dus vandaar mijn reactie weer
hmmm nou dat 'probleem' zal ik ook nog wel krijgen dan ben benieuwd hoe dat met morris allemaal gaat lopen straks
heb nog geen foto's maar wel al filmpjes (2) maar die zul je wel al gezien hebben. foto's gaan we morgen maken denk ik als we officieel de sleutel hebben. zo heel af en toe zal ik wat spammen, maar de rest kun je dan onder mijn website button volgen. (daar za ik wel vaker wat over zeggen als die geupdate is)
eerst de bovenverdieping compleet verbouwen. we hbben 3 kleinere slapkamers (waarvan 1 met dakkapel en de andere 2 met een schuine kant) en 1 mega slaapkamer (met 2 schuine kanten) , een badkamer en een cv-hok de badkamer en het cvhok gaan weg dat wordt hal. de mega kamer wordt opgesplits naar 2 slaapkamers en 1 kleinere kamer wordt de badkamer. dan hebben we 4 kleinere slaapkamers met een schuine kant en de badkamer is een kame met soort van dakkapel dus dat is een rechte kamer om het maar zo te zeggen. hoop dat ik het zo duidelijk omschreven heb. beneden gaan we als boven klaar is de 2e badkamer weghalen en bij de keuken aantrekken maar eerst gaan we niet veel bijzonders doen met de keuken. misschien dat de kastdeurtjes wel gedaan worden. in de keuken is de oven en de kookplaat zo goed als nieuw want ze had een gasfornuis in de bijkeuken staan en die gebruikte ze. alleen de koel/vries combi is nodig aan vervanging toe. en de vaatwasser weet ik niet hoe die is maar dat merken we vanzelf.
dat heb ik inderdaad ook vaker gehoord, maar dan in iets andere formulering ken ik hem ook ben toch geen mietje
heb ff gezocht naar een platje maar kan hem niet weer vinden. en er is gister alleen een foto gemaakt dat ik achter de tafel zit dus daar heb je ook niks aan. maar et is een (tuniek) jurk van miss etam (zwart met een opdruk in paars met een beetje grijs) en daaronder had ik een ff zwarte panty met een werkje (snap je hem, weet niet hoe i het uit moet leggen) maar met de kerst zal ik wel even 'poseren' en dan spam ik het wel