Hoe bedoel je ik ben nu 4 maanden en maak zelf wel uit wat ik eet. En o wee wie het waagt om het af te pakken.
Bij m'n schoonmoeder was het super gezellig. Karsten was veel huilen en weinig slapen. Vannacht heft hij supergoed geslapen maar nu is het weer bal. Hij heeft koorts en kan niet meer huilen van schorheid.
Hey allemaal! Hoe is het hier? Ik zal straks eens lekker bijlezen. Hier is alles prima. Ik heb weliswaar geen tijd en fut om hier mee te doen, maar verder is alles helemaal goed. Danique doet het nog steeds heel goed op de BV. Ze krijgt af en toe een flesje andere melk en iedere dag een beetje groente of fruit. Daar is ze dol op. Ze was vorige week 65 cm en 6440 gram. Volgens het CB een mooi tenger meisje, maar zeker niet te dun. Ze is ook heel actief en volop de wereld aan het ontdekken, net als jullie kleintjes denk ik zo. Ook op het werk gaat het heel lekker. Kolven gaat goed en het werk zelf bevalt me ook prima. 24 uur, waarvan Danique 1 volle dag naar het KDV gaat en een halve dag naar mijn vriendin. De rest is papa thuis als ik weg ben. Ben echt heel benieuwd hoe het met jullie en de juli kids allemaal is! Liefs, Lientje