hellp gijs drikt heeeeel beroerd sinds gisteren hij ligt gfewoon te klooien, wat is dit nou voor iets raars?
Balen van de astma senn, maar wel fijn dat het goed met je bekken gaat! Ik zag dat je man ook weer aan het werk is. Laat hem inderdaad maar de tijd nemen om ook weer helemaal de oude te worden voor hij weer de nacht in gaat. En jeetje wat een beer is Karsten... Ik hoop maar dat hij snel weer blij wordt, want het is zo naar als er iets dwars zit en je kunt er niks mee. Misschien wil hij dingen die hij nog niet kan? Dat hoor je toch wel eens dat kindjes vooruit willen terwijl ze fysiek nog niet zover zijn? Liefs, Lientje
hey meiden, Ik wil jullie namens brenden nogmaals bedanken voor de verschrikkelijk lieve kaartjes! we hebben tot nu toe elke dag nog wel kaartjes van jullie gekregen en ik vind het echt een verschrikkelijk lief gebaar! Heel veel liefs van mij en Brenden en natuurlijk ook van pieter haha
Brenden drinkt trouwens sinds gister weer heel goed! hij heeft ook alweer groente gehad dus gaat de goede kant op!
zo, ben bij.. vannacht wel goede nacht gehad... gisteravond is ze naar oppas geweest en dat was prima. heeft wel ff 20 minuutjes gehuild en was echt zo'n ik wil naar mama huiltje zei mn schoonzus, maar dat was snel over. 11 uur thuis, ff flesje gedaan. kwart over 11 sliep ze.. kwart voor 12 weer wakker.. nog meer flesje gedaan en toen is ze rond 12 uur gaan slapen tot half 9 vanochtend! ze heeft net weer een half potje peer op met een halve liga erdoorheen! christian gaat met de deegroller over de liga, zodat hij lekker fijn wordt en ze vind het prima! ik ga zo weer.. krijgen visite.. gezellig!
Nou ik geef het haar wel eens nu tussen door hoor. Vanaf 4 maanden staat er op de fles. Maar niet elke dag..ze vind het heerlijk Ik ben er ook mee begonnen vanaf 4 maanden..
Nou ja zeg Net of hij weet wanneer Karsten zich aanstelt en wanneer niet??? Sorry hoor maar hij zou zich toch ook niet een WEEK aanstellen Lekker naar je eigen hh gaan!
Ik heb een antilekbeker van Nuby. En dan zitten er op de speen van die bobbeltjes wat lekker verzachtend is als ze tandjes krijgen.