Oh hier nog geen kerstboom. Wel bezig met kerstkaarten schrijven maar aangezien ik WEER koorts heb en weer een dikke vette keel ben ik er maar mee gestopt
Tja maar dit jaar staat er ook een box in de kamer etc...Ik moet ook even kijken waar ik hem neer zet hoor
klinkt wel goed hoor maar probeer je er maar eens aan te houden want wat als die om 6 uur komt?Dan is gelijk het schema door de war. Zo zit ik hier ook altijd te hannessen. Ik hou me er dus niet te veel mee bezig met de vaste tijden. Bij Indi heeft er wel altijd 3 uur tussen gezeten, 4 uur is nooit gelukt. Misschien is ie gewoon toe aan meer inderdaad'? Indi krijgt een heel potje fruit en ook bijna een heel potje groente (maar neit elke dag hoor want soms lukt het niet qua tijden etc)
Pff balen zeg zo n nacht. Had ie dat 's nachts al gedaan? Dat lijkt me echt niet fijn om dan alles te moeten verschonen Hoop dat je het leuk hebt gehad in het museum!
leuk te lezen dat alles zo goed gaat! Hier gaat ook alles goed (behalve het griepje wat ik te pakken heb maar goed dat overleven we wel weer)