Ramoontje ik moet gaan afsluiten. Niels wil naar bed dus ik moet Karsten over nemen. Weltrusten voor straks. Nickyz heel veel suc6 met Gijs vannacht.
wij ook niet, kan gerust op hakken van 10cm lopen en niet omdat ik heel klein ben (1.74) mijn man is 1.89
ojee, missch even wat extra tijd vrij maken voor elkaar dan.....of streep eronder en met schone lei beginnen
heb hem naar bed gestuurd, we waren alleen maar bezig met elkaar verwijten hij moet maar even bijtanken denk ik...
(moet zeggen dat ik deze grootte meer kan waarderen , hoef ik niet steeds een quote te maken om te kijken wat er nou staat )
nee nog niet... we l jammer ze kreeg de invalvk, en die is juist niet zo geweldig... nou ja, als uk er maar uit komt toch! (wel lachen moest ineens buddy spelen bij december mama's (wat kletsen die weinig zeg
hmmmm, dat had ik bij Joost ook, ik had die vk 1x gezien en zij deed dus ook de bevalling......was ook vervangster ivm vakantie. Vond het achteraf niet erg hoor, mocht echt lekker mijn eigen ding doen ze heeft zich er eigenlijk niet mee bemoeid tot ie geboren was Leuk toch dat je buddydiensten nog van pas komen