Valt voor jullie allebei niet mee hoor een kleintje dat niet lekker in zijn vel zit. Het vraagt veel energie en geduld en in dit soort periodes moet je ook je ongenoegen kwijt en op wie kan je dat dan beter afreageren dan je partner. Daar voel je je bij op je gemak. Als je maar blijft praten dan komt het wel goed.
Staat in de planning voor 3 mei 2009. Bij deze ben je uitgenodigd als Ramoontje of Rensie me niet voor waren.
goedemorgen dames, of ja goed, voor ons doen hebben we een mindere nacht gehad. zijn gister thuis gekomen van het personeels weekend, en we waren allebei hardstikke brak. ik had maar iets van 2 uur slaapt gehad en leon ja na veel drank op heeft ie wel meer geslapen als mij maar goed. toen kwam mika vannacht zo rond half 1 nog een keertje, en maar huilen en huilen. uiteindelijk maar even gaan kijken, was het meer van moeheid want toen hij mij zag was het weer lachen. dus even eruit gepakt wat getroost en slaap kindje slaap gezongen. en na 15 minuten was ie weer in slaap om vervolgens om kwart over 1 weer wakker te worden en om half 2 in slaap te vallen om dan weer om kwart voor 7 wakker te worden en vervolgens niet meer te slapen ben nu met hem onder en hier is het nog niet geweldig. beetje aant zeuren. straks na de fles weer het bed in en dan ga ik ook het bed in.