Gelukkig kan je vandaag met hem terecht! Ik hoop dat er wat uitkomt en dat het snel over is. Knuf voor jullie en jullie mannetje.
Ik ga even ontbijt maken voor Maarit die komt net uit bed en Karsten uit bed trekken voor zijn fles. Tot later..........
Morgen... Mayron was vannacht weer lekker wakker... Ander probleem: Ik trek het niet meer. Het idee weer naar mijn werk te moeten en weer aan die klotetelefoon te zitten, me weer naar huis te slepen waar mijn andere taken wachten. Ik trek het gewoon niet meer. Moet nou naar mijn werk maar kan wel janken als ik denk dakker heenmoet
we gingen smiddags schilderen, we moesten met 3 groepjes van 3 een drieluik maken, en de overige moesten een klein schilderijtje maken met het logo van de discotheek. was erg leuk om te doen. daarna reden we naar de plaats waar we zouden overnachten en tot mijn grote ramp was het dus een slaapzaal waar we met zn alle moesten slapen. savonds hadden we een partypan, een grote pan waar je met zn alle op kunt bakken en aansluitend feestavond. het bier en rose vloeide rijkelijk (al heb ik maar 3 rosetjes gehad) om half 3 waren we met 3 dames die ontzettend moe waren dus we gingen al richting bed. het was steen koud in die zaal. de zaal lag meteen aan het zaaltje waar we feest hadden dus de muziek stond hard iedereen schreeuwt natuurlijk ook. dus na een uurtje kwam de volgende alweer binnen... piepende deur, iemand die moest overgeven. weer iemand naar bed. muziek weer harder. weer iemand die naar de wc moest overgeven. weer iemand naar bed. muziek ging uit, maar de gesprekken waren best hard. uiteindelijk om half 8 smorgens kwamen de laatste naar bed. ze gingen iedereen wakker bellen en maken. dus ja weer iedereen wakker. uiteindelijk om half 10 opgestaan. geontbijt en om 11 uur weer activiteit. toen tegen half 3 gingen we allemaal naar huis. en daar was ik erg blij om. dit was ongeveer het hele verhaal
O lieverd dikke knuf voor jou. Valt niet mee hè om alleen te zijn. Wou dat ik dichterbij woonde dan was ik bij je langs gekomen.
Ik heb om 15.20 het laatste plekje bij de ha. Dan kijkt ze ook gelijk even in Maarits keel van die klaagt al weken over keelpijn maar gisteravond werd ze er huilend wakker van.
Mama van Perine ik denk niet dat je dit leest maar wil je een hele fijne verjaardag wensen. Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.
Ik heb net gebeld met de dokter want ik kan gewoon niet meer opstaan om naar mijn werk te gaan. En op mijn werk waren ze wel heel lief en gaan ze in elk geval een vertrouwenspersoon die daar werkzaam is inlichten...
Ben net geweest naar de dokter en ik heb n invullijst meegekregen die aangeeft in hoeverre ik tegen een burnout aanzit. Moet nu pas op de plaats nemen, rust dus... Ga m'n werk zo maar weer bellen om het te vertellen,,, Ow jah en moet contact opnemen met de arbo...
hoi dames, hier gaat het wel redelijk, Rihanna heeft besloten om niet meer door te slapen, maar ik heb het vermoeden dat zo nogal last heeft van de tandjes, want ze zit de hele tijd op haar vingertjes en op de speen te kauwen. Zaterdag heeft mevrouw voor het eerst worteltjes gehad, ze heeft erin gevreten en gisteren zou ik haar wat geven en wilde ze helemaal niks hebben, zelfs geen bruine boontjes met appeltjes nou ja vanavond nog maar weer eens proberen. Afgelopen nacht was ze om 1 uur en 2 uur wakker en daarna heeft ze geslapen tot 7.15 uur toen ik haar wakker maakte. Maar ik denk dat het eea samenhangt met de tandjes