zou best kunnen van de tandjes... esmée heeft gister 2x peer met liga erdoorheen gehad.. ze vond het lekker!
waar heb je hem gevonden? ik kan hem nergens meer vinden... hier waren ze uitverkocht... wij hebben een heeeele donkere kerstboom.. heeeeeel donkergroen, tegen het zwart aan...
rihanna vind dat ook wel lekker, zij heeft zaterdag voor het eerst worteltjes gehad, eerst erin eten alsof ze hangen moet en gisteren wilde ze er niks van weten...rare griet
heb het vermoeden dat die himalaya vanavond nog hoger gaat worden aangezien ik gisteravond 2 wassen heb opgehangen met handdoeken pffffff vanavond maar even wegwerken
Ik heb hem bij Intratuin gevonden zaterdag! keuze uit roze, wit en blauw en maar 3,49 euro dus te doen
zo, bijgelezen! hier niet zo'n lekkere nacht gehad.. gisteravond is esmée van half 6 tot half 12 wakker geweest.. tussendoor half uurtje geslapen van half 9 tot 9.. half 12 sliep ze.. tot half 5.. daarna tot 8 uur, 9 uur in bed en nu is ze net wakker... denk ook dat hier de tandjes het probleem zijn.. eerste puntje lijkt erdoor te zijn, maar onder heeft ze ook 2 gedeeltes waar je al een tijdje bobbeltjes voelt die steeds harder worden...