absoluut hoor, maar ze worden zo gauw groot zeg ik wist dat het snel ging en nou dat ik het zelf meemaak is het echt zo
nee hij heeft het in een lichte vorm, maar voornamelijk snachts lijkt hij er last van te hebben. Het ergste is als het goed is ook voorbij maar duurt allemaal bij elkaar errrrrrrrrrrrrrrg lang..
doen jullie kindjes dit ook: elke keer als ik esmée een kus gaf, maakte ik er een geluidje bij.. zo van : mwwwwwwwwwwwwwwwwwah! nu komt ze steeds vaker met haar mondje bij mn wang, neus of mond en doet dan : mmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... zou dit een kusje zijn? want dan lebbert ze me helemaal af, om vervolgens weer wat anders te doen.. soms likt ze me helemaal af joh!
Rihanna doet dat niet....maar als je haar een kus wilt geven dan doet ze haar mond wel wagenwijd los en dan de tong naar buiten laten hangen...echt grappig hoor
Hij mocht naar huis omdat hij goed genoeg was om naar huis te gaan. Een ander kindje was idd zo ziek dat het bedje gelijk weer bezet was. Ik heb als laatste Manuel gesproken en die zei dat de 1e nacht thuis goed was gegaan en hij dat ook veel beter dronk.