dat was het ook, net nog met mika terug naar bed geweest, maar meneertje wilde niet meer als een uurtje zoiets slapen. dus mama heeft ook niet veel geslapen en moet vanavond proefdraaien in de frietkraam en daar heb ik nu zo geen zin in
Red je dat trouwens in 2 topics meepraten? Ik zou er echt de tijd niet voor hebben zeker als het hier druk is.
Nu Karsten slaapt ga ik weer even verder met de kerstkaarten en zometeen lekker lunchen met mijn dochter want dat kan ook pas vrijdg weer.
Gimp? Als het niet lukt, wil ik het wel voor je doen, hoor! Maakt niet uit dat je het niet wilt overnemen, ik begrijp het wel.
ja ik ga wel hoor . oh trouwens, had nog een erg leuk baantje gezien in een sieradenwinkel en daarbij is een nagelstudio en daar zochten ze nog iemand voor 20 uur, je krijgt dan de opleiding voor nagelstyliste betaald (altijd mooi) maar is alleen 25 km verderop en een half uur rijden zeker. maar dat werk lijkt me echt super tof! maar is alleen wat verder weg en dat vind ik dus balen
Hier gaat alles goed! Ik heb idd niet zoveel zin meer gehad om hier te komen en ja dat komt door Sinterklaas (maar daar zou ik het niet meer over hebben) Het zal wel aan mij liggen, maar soms kan ik dingen moeilijk loslaten, maar dat komt wel weer goed. De zin komt vast wel weer. Het is sowieso wel even goed om een rustpauze in te lassen, want ik ben eindelijk aan zoveel dingen toegekomen om te doen hier in huis, waar ik steeds maar geen tijd voor kon vinden door het forum
Zover het bijlezen, ik moet even weer wat doen en vanmiddag moet ik naar het werk voor de overdracht. Doei