shit, lag de huistelefoon nog op esmée haar kamertje.. gaat hij net over.. esmée heel zielig huilen, maar volgens mij word ze alweer stiller...
grr.. woningbouw.. valt vannacht de isolatie in jor s kamer van de muur.. een klap, jor huilen. ik spring uit bed.. dus ik bel, komen ze VRIJDAG om te kijken wat er is.. (en dan doen ze niks) heb ik de halve kamer vol isolatie staan kneusjes..
das beter ik ben donderdag nog naar mn nichtje geweest.. (kim) ik had al tijden een vlinder voor dr staan, maar ik "durfde" niet heen.. t is zo hard als je dan thuis komt bij je vrolijke meisje.. maar jah vrijdag was nova net zo oud als haar toen zij stierf, en ik moest vanmezelf voor die dag heen..
das minder.. ik heb de telefoon bij novalie dr maar uit gehaald (of eigenlijk bij ons bed) maar zij werd er ook steeds wakker van..
pfff.. is ook wel ff moeilijk geweest zeg... hoe oud was ze precies? 5 maand en 2 weken ofzo? hoe zijn haar ouders eronder? dat is toch jou zusje? of heb ik het verkeerd?
was erg uhh confronterend.. 5 maanden en 12 dagen, neej niet mijn zusje, eigenlijk is het een dochter van erg goede kennisen van me, maar omdat dat zo ingewikkeld is, zijn het gewoon mn neefje en mn nichtje dat scheeld meestal uitleggen haha.