Wat een skattige en lieve foto's zag ik weer voorbij gaan! Hier heeft meneertje koekepeertje een 2e fles van 150 cc op! Ben zo trots op hem! Kwebbels, wat fijn dat je zo'n heerlijke nacht gehad hebt... Bloem heeft Wessel dus ook de nacht doorgeslapen? Heerlijk hoor! Ik haak ook af voor vandaag, ga lekker bankhangen. We hebben eigenlijk een housewarming party om 15:00 uur bij kenissen nou ik heb er geen kracht voor en ook geen zin, zo goed ken ik ze nou ook weer niet. Hugh gaat dus maar lekker alleen! Nou chica's niet te veel klessebessen... Enne Sen...mocht je 't weer in je bol krijgen...GA VAKANTIE VIEREN! en niet telkens spieken
Kwebbels, wat fijn dat Indi zo lekker heeft geslapen! En jullie dan ook Bloem, je hebt niet echt iets schokkends gemist, behalve dan dat Senn zich al weer heeft gemeld vanaf de camping. En hoe laat was Wessel wakker vanochtend? Moesje, jij ook al zo'n lekkere nacht gehad. Heerlijk!
ik zal ook een foto posten van ons kleine mannetje http://i34.photobucket.com/albums/d148/ ... G00398.jpg http://s34.photobucket.com/albums/d148/ ... G00220.jpg
Wat schattig! Wat kijkt hij jou lief aan op die eerste foto! Ik ga er ook vandoor. Mijn man heeft me geholpen met de was en nu gaan we lekker wandelen! Tot later!
Ja vind het zelf ook n schattige foto, veel wandel plezier, ik ga zo ook maar s lekker wandelen, wel alleen met de kleine want mn vriend moet werken
zo, ik kom ook weer ff spammen... zo trof ik ons dametje gister aan in bed, terwijl ze strak onder de dekens lag toen ik haar er gister in legde:
nou, sinds ik dus ben gestopt met bepaalde hoeveelheden melk, heeft esmée bijna geen krampjes meer en hebben we een zeer tevreden kindje.. Heerlijk! vanmiddag verjaardag... niet echt zin in, mja...
SENN JE HEBT VAKANTIE! (hoezo verslaafd 8) ) Ja, jongetjes kunnen heerlijk met een boogje piesen en net toen ik even bukte dus ik zag het te laat . Maar goed, hij heeft bij mijn man al de mouwen ingepiest. Maar nee hij heeft helaas niet de hele nacht doorgeslapen maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld want hij lag bij ons in bed en hij was op zijn zij richting mijn man gegaan (vraag me niet hoe) dus hij lag tegen mijn man aan en dat vond ik een beetje griezelig dus had ik hem even anders gelegd waardoor hij wakker werd (was om 4 uur ongeveer). Maar na een schone luier en een klein slokje drinken sliep hij weer tot 7 uur. Zijn hier borstenkindjes die al doorslapen?
die van ons is ook zo druk, donderdag nacht hoor ik ineens een gekrijs, dus ik snel naar hem toe, heeft ie zn armpjes en zn beentjes door de tralies heen gewurmd , Bij het CB zeiden ze dat we een slaapzakje moesten proberen maar dat vind ik nog zo eng, dadelijk gaat zn hoofd erin iemand ervaring met slaapzakjes bij een baby van 4 weken
dan kijk ik die zondag gewoon wat we gaan doen, staat het me aan doe ik voorzichtig mee staat het me niet aan doe ik niet mee . heb net nog een oppas geregeld voor mika, ga hem niet mee nemen vind hem nog net wat te klein voor, en mijn familie ligt zich toch de hele tijd er mee te moeien en te doen en hem wakker te houden dus daar heb ik ook geen zin in. gaan nu lekker een stuk wandelen!
Hoi, is er misschien over mijn vraag heen gelezen : Zag dat alleen Silla had gereageerd.. Bedankt meid... Maar vroeg me af of er nog meer ervaringen waren.. Of is de vraag misschien toch iets te persoonlijk.. Heb weer hele mooie foto's voorbij zien komen.. Zal er zelf ook weer even een paar maken en plaatsen.. Alleen is Mikayla vandaag nogal moe.. Ze komt voor de fles en verder ligt ze heerlijk te slapen.. Dat was gister wel anders... Senn, je weet ook niet van ophouden hé Jij hoort lekker vakantie te vieren meid
Had er over heen gelezen! sorry. uhh.. 2 weken terug ofzo, was wel wat eng, maar wel lekker En of het kan met hechtingen? dat weet ik niet, als je niet meer vloeit, en jij denkt dat het niet zo gevoelig is dat het pijn gaat doen? waarom niet?