ik zou zo eerst boven even zuigen, dan is die vieze glaswol ook wat weg hoop ik.. anders kriebeld arme jor vanavond uit bed..
maar dan is het wel schoon kan je het zo van de lijn pakken hoef je het ook niet meer op te vouwen in kasten te doen
jij hebt er zin in morgen? dan uhhh weet ik nog niet wat ik ga doen en halen hahaha kerstbal zoeken hoeft niet meer
Ben de kleertjes maat 74/80 aan het wassen , van Rick geweest. Wist niet dat ik zo veel van Rainbowbabies had . Sommige dingen vallen wat kleiner en die kan Joost al best aan . (volgens mij heeft hij een groeispurt gehad of zo bij zijn rompje/armpjes, maar broekjes maat 68 blijven nog te groot ) Maar ziet wel leuk uit al die gekleurde shirts en zo aan het droogrek .
Ik heb niet echt een hekel aan strijken (boodschappen doen vind ik erger), maar stel het altijd uit en dan wordt het zo veel
Rick had daarstraks ook zo'n soortgelijke actie toen hij uit school kwam en ik had dus net de woon-/speelkamer en keuken gezogen en gedweild
als je niks kan bedenken dan kan je altijd die blauwe terugbrengen en toch naar een roze gaan zoeken 8)
Ik heb ook geen zolder , nou vooruit wel een piepkleine overloop op de 2e etage waar ik m'n was droog, maar mijn wasmachine staat in de garage (onder ons huis )
ik heb ook de wasmachine in de schuur staan maar ik hang in de winter alles op zolder en in de zomer als het even kan lekker buiten