Heb ik je toch gezegd dat het bij ook vast wel weer een keer begint te kriebelen hoe traumatisch je bevalling ook geweest is. Als je wens voor een 2e groter is dan ga je er gewoon weer een keer voor.
Dames ik ga afsluiten en even voor de buis met mannetje. Fijne avond nog en tot morgen middag. Ben eerder thuis omdat Niels weg moet en hij had al vrij genomen omdat Karsten ziek is.
Je werd iig serieus genomen dus en ze vermoed dus toch dat er ergens iets wringt bij hem! Nu maar hopen dat het kuurtje aanslaat!
Gisteravond had ik wel het idee dat het hielp. Heb ze net maar weer gegeven , hij doet niks anders als op mijn arm overstrekken en de beentjes weer optrekken en miepen (hij deed zijn mondje al open toen Pat met het flesje kwam )....heb de groentehap al overgeslagen vandaag, maar daar ligt het niet aan dus.
denk dat ik dan echt commentaar krijg als ik 's avonds de laptop te voorschijn haal als de kids slapen (nou ja Joost op mijn ligt en Rick in bed)
dank je het is nu net als in het programma bouwval gezocht remco, schoonpa en zwager hebben vanmiddag alle plafonds eruit gesloopt en van de bvenverdieping zijn nu ook alle vloeren kaal. zijn al heel wat foto's gemaakt, maar heb de camera niet hier dus kan niet spammen