Goedenavond! senn allereerst hoe was het bij jullie eigen ha? zijn jullie daar al geweest? Ml sterkte meid ik vind het knap dat je het nog zolang volgehouden hebt! heel logisch dat je er nu juist doorheen zithet is allemaal ook niet niks voor jou en ik vind het al top van je dat je het zolang in je eentje allemaal gedaan hebt! verder weet ik het even niet sorry.... hebben vandaag een klote dag gehad. t is een lang verhaal maar bij de ka kregen we gewoon te horen dat ze hem op wouden nemen om haarzelf(lees de ka) te ontlasten van de telefoontjes! terwijl ze zelf en vooral de vorige ka van vorige week zei dat we moesten bellen als t t weekend niet zou verbetern met de diarree! dit is echt zo'n trut he! we waren op dat moment te verbaast om te reageren dus pieter heeft er later nog heen gebeld dat we niet meer terug willen komen bij haar. al met al wordt zijn ontlasting wel op kweek gezet want het is niet normaal dat het zolang duurt. ze zei dat ze t niet zo bedoelde maar dat het beleid is dat wanneer een moeder 3 keer belt en de klachten zijn er dat een kindje dan opgenomen wordt. nou ja zit nog een heel verhaal aan vast maar heb ik ff geen zin in. ik heb de hele middag zitten huilen ze deed alsof we overbezorgde ouders waren terwijl we tot nu toe elke keer gelijk hadden dat er wat was en ik alleen gebeld heb voor de dingen waarvoor zei zeiden dat we moesten bellen. De arts van vorige week donderdag zei notabene dat het vrijdag al beter moest zijn en hij anders moest worden opgenomen... nou ja ik ga even in bad maar wou jullie toch evne op de hoogte brengen!
ik had mijn kaarten ook al weg willen hebben maar helaas heb zevorige week zondag besteld en als ik geluk heb dan zijn ze er woensdag
Wat is dat toch met die huisartsen, huisartsenposten en artsen in het ziekenhuis . Die zijn er om ons en onze kindjes te HELPEN! Kan me voorstellen dat je je ontzettend rot voelt door dit alles, ik hoop dat het bad je een beetje heeft geholpen om te ontspannen. Dikke knuffel!
hoop voor je dat het inderdaad net het kuurtje is wat em die drempel over vkrijgt fijn ook dat je ha het ook een raar iets vind van hap
Oh meisjes vergat ik nog: Ik heb vanochtend de foto's opgehaald! Ben er zo blij mee (ook al heb ik ze officieel nog niet gekregen natuurlijk )! Ze zijn echt zo gaaf geworden! Als we ze gekregen hebben en ze hangen op hun plek dan zal ik proberen er een mooie foto van te maken!