wij hebben eentje van Tiamo, die is ook verstelbaar en die kostte 89 euro omdat we perse de kersenkleur wilden hebben die van triptrap vond ik te duur
peer ging er vanochtend ook weer in als koek.. ik krijg het idee dat ze "hapjes" eigenlijk veel lekkerder/interesanter begint te vinden als de fles.. want ik geef dr een potje peer, en dan nog 60 ml pap.. en dat gaat op als koek, maar de fles, die laat ze tegenwoordig vaak ong 60 in staan (daar maak ik de pap dus vaak van )
en als laatste morris zijn kerstoutfit. ben er alleen nog niet overuit of ik de blouse verwissel met en turquoise blouse
hey goedemorgen! ja rihanna is lekker eigenwijs hoor ze zit soms bij je op schoot en dan slaat ze heel eigenwijs met haar handje op haar dij daar moeten we zo om lachen
toen ik bij maud bv gaf heeft het ook veel langer geduurd voordat zij de eerste hapjes kreeg. heb het idee ook dat flessenkinderen iets eerder toezijn aan wat anders. denk dat bv toch steeds een ander smaakje heeft ofzo
ook omdat bv lichter verteerbaar is schijnt het maagje er minder snel aan toe te zijn! maar voel me altijd zo laat met alles hier maar ben ook een hekkensluiter van de julimama's
ik zit nog helemaal in de worteltjes... mensen vragen zich al af hoe lang ik dat vol ga houden om het vers te maken...nou aangezien dat die potjes nergens naar smaken ben ik het heel lang van plan