Hoi allemaal! Heb al een aantal kerstkaartjes ontvangen! Leuk zeg Ik heb die van mij geschreven en doe ze vanavond of morgen op de post..Even kijken. Enne ik vind het leuk om iedereen een kerstkaartje te sturen dus als ik je adres nog niet heb en je het wel leuk vind om van ons een kaart te ontvangen mag je me je adres pb-en Hoe is het hier?Hier wel beter hoor Mijn keel is al veeel minder dik en kan al weer beter slikken. Verder vandaag niet zo heel veel gedaan. Ja schoonmoeders kwam nog langs wat in het begin heel gezellig was maar later niet zo. Ik moest me de hele tijd verantwoorden waarom ik dingen zo doe en niet zus en waarom ik het niet op haar manier enzo doe (wel lief bedoeld hoor maar ik heb daar niet altijd zin in) en ook dat ik altijd met 10 dingen tegelijk bezig ben. (ja nou en? Ik maak ze uiteindelijk toch af ) En dat ik maar niet meer moest breien omdat mijn breiwerk in de knoop zat (ja dan bepaal ik zeker zelf toch wel of ik nog ga breien of niet?) En over dat ik op 60 graden van haar moet wassen ipv 40. Mag ik toch zeker ook zelf bepalen of ik op 60 of 40 graden was? En waarom ik de kerstkaarten nog niet op de bus had gedaan. En waarom ik dit niet had gedaan en waarom dat niet..Blablabla en ga zo maar door. Nou op een gegeven moment stond het huilen me nader bij als het lachen en vooral omdat manlief overal aan mee zat te doen
brr scoonmoeders.. en helemaal als zonen je niet steunen.. gelukkig gaat het wat beter met je keel! mijn adres had je he?
grr.. heb ik jurre verpest.. nog een keer.. ik dacht dat de printer bleef hangen had de kwaliteit op best gezet.. en dan duurt het gewoon wat langer
hihi ikke wel en ik vind het hartstikke leuk Maar goed dit breiwerkje had ik in de krantemand gestop en daar lag ook een oplader in en toen was het door de war Heeft ze me hele breiwerk kapot geknipt