Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Yesss

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D kan je die ook uitprinten dan? :p

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ik zou ff eten maken ;) moeten vandaag vroeg eten ivm athletiek ;)

4. kwebbels

Ja echt he. En hij had het niet eens door :evil: Dus op een gegeven moment had ik echt de tranen in mijn ogen staan van al dat gezeik van ze :evil:

5. gaat ze er dan in knippen zonder dat aan jou te vragen??? :confused:
    wat was je aan t maken?

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  7. kwebbels

Ach gossie toch :)

8. hij kwam 4,5 maand geleden uit mijn printer rollen :)

9. heb ik ook weleens gehad met ze, alleen barstte bij mij na een poos de bom (ben midden tijdens het gourmetten weggelopen, en gezegd dat ik t gezelliger vond om in mijn eentje buiten te zitten :x )

10. kwebbels

Nou ja het was een sjaal..Was er met 2 bezig. Een rood met witte en een groen/witte. Maar goed die roodwitte was zo goed als klaar moest alleen nog afgewerkt worden maar daar had ik niet zo n zin in omdat het een rotwerk is. Die groen witte was nog niet ver gelukkig maar goed. Ja ze wilde alleen de bol ervan af knippen en voor ik het wist had ze de naalden er al uit geknipt en alles kapot gemaakt :( met de mededeling ''je moet maar niet meer breien je bent zo een rommelkont'' (en een half uur daarvoor nog vertellend dat manlief vroeger zooooo n leuk vriendinnetje had en dat ze die tegen kwam en dat ze toch zooooooooo aardig was en dat ze vroeger zo leuk met ze 2 waren. :evil: )

11. byebye!

12. kwebbels

Doeeii!

13. kwebbels

Nou gelukkig ging ze net weg maar daarna heb ik wel een potje zitten janken hoor. Manlief begreep het ook wel maar waarom kan die dat zelf niet ff verzinnen :evil:

14. kwebbels

Nou ik ga er ook vandoor. Ga aan het eten beginnen!

15. WAT!! wat zei je 'ja toch vervelend dat hij uiteindelijk met mij zit opgescheept' (ik word dan altijd erg sarcastisch!)

16. mannen :rolleyes:
    doeidoei, fijne avond
    ik ga zo op kraamvisite! :D

17. kwebbels

Ik zei dat ie dan maar lekker met haar moest gaan trouwen :rolleyes: Ik werd ook super sarcastisch hoor :oops: Maar uiteindelijk had ik het gedaan natuurlijk omdat ik niet normaal kon reageren volgens hun :confused:

18. kwebbels

Maar goed sorry hoor ik heb daar toch geen behoefte aan om te weten hoe leuk mijn man wel niet was met een vroeger vriendinnetje?

19. kwebbels

Ga ik Indi uit bed halen, ligt ze op haar buikje :) die heeft het rollen helemaal uitgevonden..elke dag draait ze een aantal keer..

20. grrrr

Deel Deze Pagina