Joost heeft toch ook diarree op dit moment? Karsten heeft ook enorme krampen erbij. Misschien komt het daardoor? En bij Karsten is het altijd 's avonds en gelijk na zijn fles en soms al tijdens.
Zooow! Ik was me toch uit mijn plaat geschoten! Ik ben sowieso allergisch voor mensen die me vertellen wat ik wel en niet zou moeten doen. Die krijgen van mij een vette ban! En dat je vriend/man er ook nog aan meedoet erg lullig. Wilt ze dat jullie ruzie krijgen ofzow leuk voor Indy Schoonmoeders kunnen meer kapot maken dan je lief is...
Jeetje wat een piep arts zeg. Hoe bedoel ik geef de ouders even een slecht gevoel. (Ken het gevoel nog van de hap ). Hoe is het nu met hem? Wij zijn maandag bij onze eigen hh geweest en die was erg verbaasd over hoe de arts van het weekend reageerde. Ze zag dat karsten echt niet lekker was en dat hij zich alles behalve aanstelde. Hij heeft een kuur gekregen en daar reageert hij goed op op dit moment. Allen zijn urine hebben we nog niet kunnen opvangen omdat ik het eerste zakje verkloot heb en bij het 2e zakje had hij een poepbroek en dat dat ook bij de urine.
Ik heb van Patries even niets meer gehoord sinds het weekend. Ik zal haar vrijdag even bellen om te horen hoe het is.
Nou ik ga mijn huis vandaag minimaliseren. Er staan nu zoveel troepjes en dan de box en 3 stoeltjes voor Mayron De wandelwagen staat in de huiskamer die moet ook naar de gang. Maar eerst maar eens aankleden want moet zo met Mayron naar het cb. Heb het idee dat zijn schedeltje niet goed groeit je voelt namelijk op z'n voorhoofd echt zo'n dikke lijn naar beneden lopen dus hoop niet dat ie een helmpje moet die dingen zien er niet uit man! Maar jah het is voor zijn eigen bestwil he...
hoi dames, een redelijke nacht gehad, Rihanna slaapt nog steeds niet meer door. vannacht werd ze om 4.30 uur wakker en lag een feestje te bouwen in bed dat na een minuutje of 10 overging in huilen, dus mama er maar uit en speen erin en toen moest ik haar vanmorgen wakker maken om 7.15 uur. Dus niet een verschrikkelijke nacht maar wel jammer dat ze niet meer doorslaapt.
Leuk, wij gaan de foto's bijbestellen als we het salaris deze maand hebben gehad. Mijn schoonmoeder vond de foto helemaal geweldig.
Ik zie het wel vaker bij mensen staan maar niet alleen voor de lijst maar ook voor andere dingen zoals bijvoorbeeld forumregeld ed.
Zooow erg zulke mensen. Moet er bij de opleiding van arts niet ook een cursusje menselijkheid voor dit soort artsen tegenaan gegooid worden? Lijkt me geen overbodige luxe Sterkte maar weer
Ow en Yaron was er gister ff om Mayron te zien en het leek wel of Mayron hem niet meer herkende Yaron ging helemaal verdrietig weg toen ie Mayron in bed had gelegd... Vond het echt zielig want Yaron is helemaal gek van m