gewoon lekker blijven aanbieden die boeken. Steijn kan ook helemaal zijn ogen uitkijken bij de bieb. Miq heeft hem al lid gemaakt toen hij 9 maand was.
Mijn buuf was gister ook aan het "klagen".......d'r man vindt dat zij maar een baan moet zoeken, de kinderen zijn groot genoeg (8 en 10)......dus hij mag 's ochtends al een paar dagen zelf zijn bed uit komen......met als gevolg dat hij zich dus al 2 dagen heeft verslapen ......en dan zijn de kinderen dus ook (bijna) te laat op school enzo...... Zal mij benieuwen hoe lang ze 't vol moet houden eer het kwartje bij 'm valt! Maar goed van jou hoor Christiea.....dan moet ie maar echt voelen!
je wil niet weten hoe hoog de emoties hier oplopen bij ons de hele familie en vriendenkring is gewoon echt kwaad.
ben bang dat het niet werkt hoor dat hij een ochtend alles alleen moet doen. ik heb remco regelmatig uit bed gtrapt om te helpen, maar heb hem ok wel eens laten liggen en zelf dan ook iet langer met de mededeling als jij er niks voor doet dan ga ik niet haasten, maar ook dat werkt niet
zo he wat een rust hier heb net een was weggewerkt even met de kids bezig geweest nu ga ik sam ff fruit geven