ik was samen met haar, en een vriendin met zoontje, maar ik vond het ook erg leuk! ze is zelfs onder water geweest, en ze vond het prima ik vond het moeilijker hahaha.
neej, gewoon met zn tweeen, baby zwemmen is morgen, maar dr was afzwemmen ofzo, dus gingen we maar gewoon heen en hoe je het doet? gewoon vast houden eeeneee tweeeje, duik.. en weer naar boven
ze zeggen dat je een kindje in het gezicht moet blazen als je hem/haar onder water houdt, dan houden ze van schrik de adem in ofzo? maar kan ook zonder zoals jij het deed.. ik durfde niet goed...
ik ga ff aardappels schillen en dan een klein meisje de fles geven en dan verder met koken! doei allemaal!
jur habt juist ff naar adem als ik m in het gezicht heb geblazen (werkt goed als ie heel hard huilt )
ze hebben nog het reflex dat ze de adem in houden, daarom is het ook goed om het voor de 6 mnd te doen, (heb ik ook maar ergens gelezen hoor ) dus blazen heb ik niet gedaan maar het zou best kunnen.. ach, ik dacht ik test het gewoon, en ze keek niet eens heel moeizaam.. meer van en? vond jij het leuk? dan spetter ik weer even door