Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    YOU HAVE GOT MAIL

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    sowww dan :confused:

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dankje :oops:

4. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    leuke site!!

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Jezus dames wat gaat het hier snel zeg was ff 30 min weg (kleine eten geven) :)

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

\

Ook dankje :oops:

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ Marline: ja leuke banner meid :)

@ knuffelkonijn: gaat snel he! Geniet er van het is echt leuik :D hier ook al vanaf 3 maanden omdraaien (buik naar rug) en met net 5 maanden hele tijd omrollen :D
    Hier is het zelfs al dat meneer aan beide handen loopt met 4 maanden en ook in loopwagentje maar als hij daar in zit kan ik letterlijk hem overal achterna lopen omdat hij echt overal aan zit (vazen met bloemen enz) :)

Van dat babyzwemmen ik doe dat ook iedere dinsdag sinds kort maar durf hem echt nog niet kopje onder water te laten gaan weet niet hoe jullie dat kunnen ? :oops:

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ik ben gewoon een saddist :p

neej, ik had gelezen over die reflex, en wou het testen, ze heeft echt geen water binnen gekregen, en mocht dat wel zo zijn, dan is het maar zo even (nog geen sec) dat ik niet dacht dat ze dr wat aan over zou houden, en zou ik het niet meer doen haha. maar ze was niet eens in paniek oid, ze keek alleen van goh.. nat zeg :p

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oww en mn vriendin heeft eerst laten zien dat haar zoontje dr ook geen drama van maakte ;) dat scheelde ook wel ;)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    dr zijn drukkere en rustigere tijden ;) nu is het vrij rustig denk ik.. iedereen eten enzo :D

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ga dinsdag die stap eens wagen dan :D
    Ik wist wel van die reflex tot 12 weken hebben ze dat zowieso en daarna kun je dat weer opbouwen. Ach ja wij kunnen toch ook even onder water :)

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D ik vond het ook dood eng.. maar jah als ik het niet doe, zou ik het ook niet weten ;)

hmm ik dacht tot 6 mnd.. zou ff googlen!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Baby’s zijn van nature niet bang in het water. (denk aan de 9 maanden dat ze in het vruchtwater ronddobberden) Je kunt met je kindje beginnen met babyzwemmen vanaf circa 6 weken na de geboorte. Baby's tot circa 12 weken hebben een natuurlijk reflex waardoor de luchtpijp automatisch wordt afgesloten bij het onder water gaan. Zo verslikken ze zich niet. Na deze 12 weken is die reflex niet meer aanwezig, maar wel weer snel aan te leren.

t is idd 12 weken.. nou jah.. ze ging niet hoesten oid ;)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Zo hebben zij de reflex om hun keel af te sluiten als zij te water raken. Deze reflex houden zij tot ongeveer 9 maanden.

okee.. ze weten het dus zelf niet..

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    conclusie.. t zou wel per kind verschillen :p

maar ik zou spullen gaan pakken voor de geweldige kerst markt! o o o wat een zin!

Groetjes!

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ben 1x naar babyzwemmen geweest met youame
    vondt het niks aan
    werd te veel gepusht dat ik haar onderwater moet houden maar ze had een opengehemelte enzo dus zei nee dat doe ik niet want dan loopt het water der zo de keel in

die vrouw werd me daar een partij boos dat ik nooit meer ben geweest

meiden ik wist niet of ik het er hier neer moest zetten maar moet het even kwijt voel me zo slechte mama
    youame zat gister in bad met der nichtje
    ik bleef steeds bij youame en nicht
    mijn neefje stond gister ineens helemaal overstuur achter me dus draai me even om hoor youame huilen kijk om en zie mijn meisje daar bijna verdrinken
    gelijk eruit gehaald ze begon te hoesten en water uit te spuggen god wat was ik blij dat ik nog gewoon bij der stond
    krijg het beld niet van me netvlies lag gister in bed en zag der steeds voor me
    had het met moeite tegen mijn vriend gezegt zegt ie ja je moet je ook niet omdraaien al is het voor 2 sec
    meiden ik was zo bang dat ik mijn meisje zou verliezen

voel me zo'n domme/stomme mama

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    veel plezier

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

dat had ik dus ook gelezen. (reflex 12 weken)
    ik ben niet gewend in deze topic vandaar de reactie dat het zo snel gaat :)

Veel plezier!

Wel laten weten hoe het was he? :D

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey Marline,

Je bent echt geen slechte moeder hoor! De beste kan het nog overkomen! Het is nu eenmaal gebeurd en gelukkig verder niets aan de hand. Zeker geen leuk beeld om te zien maar als je je daar slecht om moet voelen nee hoor ;) Je probeert al zoveel mogelijk goeds te doen voor je kinderen.

Ik heb dat ook hier. De kleine trekt vaak de lakentje over zijn gezicht heen. Dus als ie eindelijk slaapt (hij moet altijd eventjes hysterisch huilen kunnen alles doen troosten enz maar wilt hij niet hij moet gewoon even de prikkels kwijt) kijk ik toch stiekem eventjes bang dat hij stikt erin ook vanwege de verkoudheid dat hij al niet genoeg lucht krijgt. Paar daagjes terug had ik zelfs heel sterk het gevoel dat ik moest gaan kijken naar hem en ja hoor meneer had zich er helemaal ingewikkeld :confused: Maar ik voel me er niet slecht door omdat ik er zelf niets aan kan doen.
    Ik let er al zoveel mogelijk op en kan toch nog gebeuren.

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

btw: dames, zijn er kleintjes hier die mee gaan doen aan de leukste baby van het jaar? :D

Deel Deze Pagina