Vandaar dat Rick altijd proestend boven kwam ......ik ben met hem begonnen toen hij 6 maanden was en hij heeft het nooit echt onder de knie gekregen in dat kleine jaar dat ik ben gaan babyzwemmen met 'm....maar hij had er ook geen angst voor ofzo .
Niet meis, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Daardoor ben je echt geen slechte moeder! Het drukt je alleen nog maar eens te meer met je neus op het feit dat je echt oren en ogen in je achterhoofd moet hebben (en die had je gelukkig ). Dikke knuffel voor jou!
En paracetamol in combinatie met een iburprofen? Die moest ik 2 aan 2 slikken toen mijn nek op slot zat en ik verging van de pijn .......(je voelt je dan wel net een zombie hoor )
hoop dat ik straks wel kan slapen, mijn been doet zo'n zeer nu! trekt door naar mijn voet, voelt nu aan alsof er weer bloed in loopt zeg maar en voelt ook koud aan /9of dat lijkt maar zo)
He meiden, Als goed hier? Hier wat minder.. (met sem gaat alles goed hoor) Krijg mijn leuke gewilde kerstkaart niet voor elkaar.. Had allemaal leuke foto's gemaakt van Sem met kerstmuts maar kan niet met psps werken.. Wilde zo graag een speciaal kaartje.. Is hier iemand die even tijd voor me heeft? Het zijn drie foto's waarvan even iets leuks met kerst gemaakt moet worden.. Ik hoop het!
Meiden, Het lijkt wel of Joost -sinds hij ziek is geweest- weer helemaal opnieuw last krijgt van krampen .....hij ligt nu alweer heel zielig en indringend te huilen en te rekken en strekken in de box (heeft net een half uurtje geslapen, maar had er daarvoor ook al last van en vreselijk brullen).... Iemand een idee waar dit door komt. Hij heeft vanochtend wel fruithap gehad, maar ik heb 'm al geen groentehap gegeven vanavond.....
Ja ik heb het er wel met hem over gehad en hij zegt dat hij voor zijn gevoel niet mee zat te doen. Naja oke dan. En hij zei ook gelijk dat er toch niemand tussen ons zou komen zoals zijn moeder probeert. Het was ook niet zo dat ie overal mee instemde maar hij zat daar maar en zei gewoon niks dus ik had echt zoiets van je kan ook ff tegen je moeder zeggen dat ze nou is op moet houden maar goed dat moest ik dus zelf doen