zij wil met hem zoenen.. en hij niet met haar dus heb ik hem (als goeie opvoeder) verteld dat je zulk soort dingen noooit tegen je zin in moet doen en hij kwam vanmiddag thuis dat ze dr niet boos om werd *zucht* wat een opluchting uhmm.. t is wel een uhhh aardig meisje? wel met gebruiks aanwijzing, niet helemaal het idee ideale schoondochter wel mn typ dus hahahaha
neej.. al denk ik dat ik haar dit jaar te slim af ben .. nodig ze wel hier uit.. hoef ik daar niet heen, en kan nova naar bed als het nodig is zit ik minder op hete kolen, want hiet ben IK de baas
jawel hoor.. zoals je nog gaat lezen niet type ideale schoondochter, maar met de juiste aanpak een schat van een meid (alleen wil niet altijd iedereen zo ver denken, en dat maakt het wel weer sneu voor dr)
hihi! willen wel binnenkort foto van the happy couple hoor (en als je t echt niks vindt, dan laat je er die foto van jor in jouw gele rokje zien,is het meteen over ) en nu ga ik koken!
ik zou morgen de uitslag krijgen maar ze is ziek. Die assistente wilde me even doorschuiven naar 21 januari idiootwijf! Dus toen heb ik maar even mijn scheur open getrokken dat ik dat niet zo'n straks plan vond! en nu bekld ze volgende week dinsdag 2r keer is wel beter gegaan dan eerste keer. Weinig gehuild erna. De eerste keer is hij 4 dagen van slag geweest dus ik was blij dat dat deze keer niet was. Nu maar hopen dat het klopt met de uitslag, anders was hij gewoon ziek! kan ook natuurlijk! verder gaat het goed met hem. Alleen snot en snot verkouden.