de browser liep vast.. dus ik kon niet tjekken of het er al stond of niet.. en heb het nog maar een keer gepost
Nou ik moet zeggen dat het hier de afgelopen tijd best vaak gebeurt..Maar dan gebeuren er dus geen dingen. Manlief loopt de hele dag in trainingsbroekje omdat hij niet kan douchen omdat hij voor Indi zorgt Indi word wel aangekleed maar outfit die er niet uit ziet
21 januari.. ja joh.. neem de tijd. gelukkig kan het nu eerder! en ik hoop dat de uitkomst goed is.. anders hebben jullie de reden nog niet..
haha ja he nou jah, je moet geen dingen doen tegen je zin in.. en ik vind het ook wel knap dat ie dat gewoon gezecht heeft
Jeetje wat vroeg...Kwart voor zes al in de auto zitten. En ik zielig doen dat ik om 7 uur de bus moet hebben als Indi naar de oppas gaat op mijn stagedag
dan ziet ze ons toch met kerst? ik hoef niet weer daar op tezitten en pootjes te geven.. ik kan een dag lekker thuis zijn, kan op mijn manier gourmetten dus geen schaaltjes met twee stukjes voor iedereen gewoon lekker nova is thuis, jor heeft zn eigenspullen bij de hand.. ideaal
Ohhhh als mijn moeder al de eerste letter van de naam van mijn ex in de mond zou nemen zou ik d'r mond al snoeren! Maar ben beetje nieuwsgierig, wat is er gebeurd?