, dat had ik ook niet gepikt, wat denkt ze wel niet zeg.....als hij idd KMA heeft dan moet hij daar niet nog onnodig aan blootgesteld worden .
haha ja hoor ze komt hier ook wel eens te spelen.. gewoon duidelijk zijn, dan is er niks aan de hand.
Fred vind het ook niet leuk als het over zijn ex gaat en zegt er ook wel wat van, maar als ik er iets over hoor dan zijn het geen positieve dingen dus ik ben wel blij dat zij niet "beter" is dan ik...
Hier is het bad ook niet warm genoeg hoor..Maar goed dat kunnen ze wel een tijdje uithouden. Je moet er niet uren in gaan zitten maar Indi houd het wel een half uurtje uit hoor..
dank je volgens mij gaat het helemaal de goede kant op met dice is al de hele dag lekker blij drinkt z'n flessen weer leeg hoesten is al wat minder nu vanacht maar afwachten
dat kweekt begrip op latere leeftijd dan heeft ze het dan makkelijker, dan kan ze altijd denken, noudie schoonmoeder op de basis school DIE was pas erg
daar moet je toch best een beetje lef voor hebben, vind ik. Ik vind het echt top van 'm, maar ook van haar wel oké dat zij niet boos werd (want uit jou omschrijving maakte ik op dat het geen katje is wat zonder handschoenen aangepakt kan worden )