Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    nou haar nog vriendschappelijk overtuigen ;) (dat word misschien iets moeilijker :p)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Lijkt mij trouwens nog het ergste dat je daar met je billen gewoon bloot ligt.. :oops: Of ben ik dan een piet lut??

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Leuke naam :D

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hahahaha nee zeker niet ;) die weet wel wat ze wil.. :D:D (jor valt op dat soort types.. en dan zeggen ze dat de zoon een meid zoekt die op de moederlijkt... :oops:)

5. kwebbels

Nog nooit gehoord..Hmm ik zou ook geen idee hebben hoe je dat kan af bouwen? Heeft ie hem overdags ook aan? Anders eerst overdag proberen zonder te doen?En dan de avond...Roep maar wat hoor weet niet eens wat het is :rolleyes: :)

6. kwebbels

Hij is mooooooooooooooooi

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D jawel of is het nou demi? ik geloof dewi.. ik haal het steeds doorelkaar hahaha

8. kwebbels

Jij ook een leuke!

9. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ja op zich wel.
    En dan kunnen we over naar de goedkopere voeding want die hij nu heeft is vet duur man! 2x zo duur als de normale!

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ik heb er ook nooit van gehoord.. dus zou het ook niet weten..

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    kan je het niet vergoed krijgen? dat kreeg uhhmmm nu moet ik graven en niet gaan liegen.. de moeder van nikita? volgens mij ook.. hoe heet ze nou ook alweer.. susanne? ofzo?

12. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik had 1 pakketje, muts, romper en slab! super leuk!

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He meisjes ben ik weer ff...
    Moet ff een ego'tje plaatsen hoor!

WAT EEN $%!$%!%$#%@%^#^& WEEK!

Tygo zit in een sprongetje (alweer..jah alweer)
    Gister wilde de auto niet starten, tevens heeft de TV beneden het ook opgegeven, onrustige nachten (nog steeds...yep nog steeds), begin zelf verkouden te worden, 't is chaotish op het werk, Tygo is een DRAAK bij mijn moeder (eet niet/slaapt niet/ wil alleen maar aandacht), laptop heeft kuren dus ALS ik uberhaubt tijd heb om te forummen werkt dat @$@%$#apparaat niet en op mijn werk wil het ook niet altijd vlotten omdat ik dan continue van accont moet wisselen om te i-netten enz enz.
    Net is de wegenwacht langs geweest en jah hoor ACCU gewoon dood/op/kaduuk! Nieuwe accu erin hups ff ruim 90 euries!
    Tygo die in de tussentijd alleen maar loopt te dreinen en tegen zijn slaap loopt te vechten.
    Dussssssssssssssssssssssssssssssssss ik heb er gewoon geen kracht meer voor!

Hoessie hier?

14. kwebbels

Heey...Hoe is het?

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D nit grappig.. maar ik zie het weer helemaal voor me ;) sterkte meid!

hier is het wel ok!

16. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ach als ik je een beetje ken, lukt je dat wel! en anders gooi je er zo'n melige opmerking tegenaan en dan gat ze voor de bijl! :D

17. kwebbels

Welkom hier!

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hahahah mn schoonmoeder snapt NIKS van mijn humor :D en ik niet van de hare :D:D dus dat gaat het niet worden ;)

ik ga het gewoon heel vriendelijk zeggen, en bij de zin goed voor nova, hoop ik dat ze het inziet :p

19. kwebbels

Leeeeeeeuk  :D Fotos?

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    helaas niet.. want byron was niet mee.. en vriendin had zoontje, dus dan word fotos maken moeilijk..

Share This Page