ik ken hem wel maar niet gebruikt. Volgens mij kan je bij de puckababy wel eerst 1 handje/armpje eruit doen en dan even proberen en daarna zo afbouwen naar 2 en daarna niks. Toch?
alleen als het blijkt dat hij kma heeft anders volgens mij niet. als hij geen kma heeft ga ik toch proberen hoor. nee heb je, ja kun je krijgen!
Ik heb gehoord dat je een kindje in het gezicht moet blazen als die heel erg overstuur is en er bijna in blijft..Dan van schrik komen ze weer een beetje bij ofzoiets..Maar lijkt me best moeilijk hoor in het gezicht blazen onder water. Hier ook 1 keer gedaan onder water en het was maar 1 sec. Ze vond het niet zo erg..
dat heb ik ook gehoord.. omdat ze dan een hap lucht nemen.. dus misschien werkt het ook voor zwemmen? al lijkt het mij niet echt nodig..
Hi Veronique! Nieuwe Julie mama hihihi Welkom...ik hoop dat je het allemaal bij kunt houden wantuhhh kletsen daar houden we van Ik was ook 12/7 uitgerekend maar Tygo is op 1 juli geboren....
cultuur verschilletje ik weet het niet, zij vat altijd alles verkeerd op.. en kijkt me dan weer aan van mond dicht of ik schiet .. maar kan dr dr ook wel leuk mee klieren, al heeft zij het niet door
Hier nog een saddist Nou ik moet zeggen dat ik het 1 keer heb gedaan maar ik doe het niet meer..Voelde me ongelofelijk rot dat ik het gedaan had eigenlijk
Vind het wel weer lief dat je vraagt hoe het hier is! Maar balen he, lijkt wel of alles dan ineen komt! Grrrr snap dat je geen kracht meer hebt! Hier is het goed, zijn weer een beetje beter na 4 zieke weken En mijn PD zit ook goed in de lift dus ben erg blij!
ff naar boven lopen.. nova valt de laatste tijd slecht in slaap om half negen.. eerst half uurtje jengelen.. maar als ze slaapt, slaapt ze wel de hele nacht door.. overdags geen probleem maar savonds is het feest.
Joh echt geen slechte mama hoor! Zulke dingen kunnen gebeuren en je reageert toch ook in een reflex op je neefje? Het is goed afgelopen daar gaat het om!