die tip had ik ook gehoord maar werkt niet bij justin. ik ga meteen zicgen als hij boven komt en de laatste keer is hij zelfs 2x onder geweest zonder te huilen! knap he! (Ik heb wel een foto op hyves staan van het zwemmen)
Thanks...pfff tis zo dodelijk vermoeiend allemaal! Ik heb nog steeds geen tijd gehad om mijn kerstkaarten te schrijven en uberhaubt het huis in de kerstsfeer te versieren...enne eerlijk gezegd heb ik daar ook weer niet de kracht voor hihihi. Wat een zeikerd ben ik he!
Zal je net zien dat dit de liefde van zijn leven is en dat ze voor altijd bij elkaar blijven! Ik bedoel ze hebben al een conflict goed opgelost en zij wacht tot hij klaar is voor het eerste kusje hihi
oww.. ik niet, ze was niet eens bang, ze vond het wel leuk.. en ik heb zoiets van ze kan beter niet bang worden.. (jor was zo bang voor water dat ie de eerste zwemles in het water stond.. en ook NIET bewoog.. douchen, dat durfde ie de eerste 3 jaar niet.. dus misschien dat ik het daarom ook wel belangrijk vind dat ze koppie onder durft.)
eigenlijk alleen in het weekend. Maar hij had m donderdag voor het laatst gezien en voorheen gingen er geen 2 achten overheen zeg maar...
ja.. wat ben jij een zeikerd nee hoor.. sterkte.. vind het echt vervelend voor je MAAR je had gister wel een lekkere twix.snicker EN wasa.. en wij niet
Sassa blij om te horen dat het beter gaat met je PD...ik moet zeggen dat 't hier weer in de keel hangt zeg maar, maar dat komt vast omdat alles gewoon ff in het 100 loopt Marline, oh idd schrikken maarre je bent geen slechte mama hoor..Foei niet zo denken!