nou dames als ik dit zo allemaal lees dan mag ik me toch heel erg gelukkig prijzen met mijn schoonmoeder O
ik ga er weer vandoor! eentje een grote fles proberen te geven! als dat gaat met zijn snotneus! fijne avond!
hmmm, tis wel s beter gegaan hier. hoop gedoe en rottigheid. Met ivy gaat het gelukkig wel perfect. Tis zo'n lekker vrolijk meisie. Echt mijn persoonlijke zonnestraaltje nu. Hoe is het met jou? en met de rest natuurlijk/
Haha die heb ik niet zal ik de volgende keer maken. Maar dan heeft ze gewoon een pyama truitje aan in de veronderstelling dat het dus een gewoon truitje is En dan zeggen dat ie niet weet waar de kleren liggen..Ja in de KLEDING kast zeker En haar trainsbroekje van nike. Een blauwe, en dat pyamatruitje was dan echt weer felrose wat echt niet stond En dat gebeurt dan wel vaker. Vooral dat met die pyamatruitjes.
hahahah stelletje nieuwschierige aagjes ik zat net hier te typen en zag ineens iets wits voorbij vliegen kijk op de muur dacht al wat is dat voor vieze kwak waar komt dat vandaag kijk naar manlief z'n haar wit nou youame moest tandjes poetsen maar er zat niet zoveel meer in youame had vanmorgen aan de dop zitten draaien en waarschijnlijk weer n de la gelegt dus man lief pakt de tubbe begint te schudden en flatch de muren de kat de vloer manliefs haar alles zat er onder hahahaha dat was dus die witte kwam wat ik voorbij zag vliegen
Nou hier is ie dan... Foto van mijn zwager... We waren toen uiteten met de fam (tygo was toen 3 wkn oud)...de dame naast mij (ik zit te schransen) is mijn schoon(l)oeder hihihi Maar omdat de zon scheen en het restaurant nog geen zonnewering had zat ie dus met zonnebril op
Nou tot een gesprek komt het niet vaak hoor, als ik bijvoorbeeld iets vertel over mijn pd zegt ze er 1 ding over iets als: "ja die hormonen kunnen flink spelen he?!" en daarna als ik erover door ga krijg ik een antwoord als: "komt allemaal goed" Verder dan dat kom je niet hoor! Maar goed ehhhh kan je d'r in een doosje proppen en opsturen, scheelt wel hoor! Heb al een kooitje voor d'r klaar staan, wel gezellig hoor! Moet alleen nog even een terras verwarming aanschaffen anders heeft ze het zo koud 's nachts!