Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pluys: op het CB zeiden ze dat onze zoon 140cc mocht (vond dat eerlijk gezegd best veel....). Ik geef bv, maar als ik hem een keer een flesje geef (afkolf) dan is dat max 120 hoor!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ja idd :)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
  4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
  5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier ook iemand die zijn voeten steeds buitenboord gooit :) ; tot grote hilariteit van Rick. Die mocht vanochtend helpen -staand op een krukje- dus was lekker Joost zijn bolletje aan het bespetteren, tot die dus zijn voetjes omhoog stak...."mama foeten joos" was zijn reactie :) :)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    LIEF

Ik wil ook zo'n foto laten maken, maar dan van de boys samen...nu alleen nog een goede fotograaf :rolleyes:

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo hé, doe mij ook zo'n "winterslaap" :D (voor 1 nachtje, dan ben ik al tevreden ;) )

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    je zou het halsje en de armsgaatjes passend kunnen maken door deze met een paar steekjes te verkleinen....(deed ik bij Rick ook....dan kan er vlgs mij weinig gebeuren.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik zou je geen raad kunnen geven, sorry!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Er zijn ook meisjes die plassen zodra de luier af is hoor...heeft vlgs mij te maken met het temp verschil tussen 'ingepakt in een luier" en 'in de open lucht' :D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    je kunt het proberen...als ze niet hoeft laat ze wel staan (maar da's mijn mening ;) )

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier heeft Indi nu in totaal 4 nachten doorgeslapen. Hopen dat ze het blijft doen natuurlijk. Hebben jullie trouwens ook dat als ze s nachts doorslapen overdag vaker aangelegd willen worden? Hier wel, is dat normaal?

13. kwebbels

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola ladies!

Ff kort!
    Een mega heugelijk moment!
    Tygo heeft vandaag 3...ik herhaal 3 flessen van 150 gedronken! Ik hoop zo dat hiermee de nachtvoeding tussen 3-4 uur geschiedenis zijn!

Heeft iemand nog wat van Patries01 gehoord!

Enne Senn...ga nou toch es genieten van je welverdiende vakantie meis! Oke we kunnen niet lang zonder je maar je mannetje en je kiddies verdienen nu ff meer aandacht hihihi

15. kwebbels

Moesje; Indi slaapt sinds 2 dagen in een slaapzak (wel zonder dekentje want het is een best wel dikke) en ze heeft al 2 nachten achter elkaar doorgeslapen. Of het door de slaapzak komt weet ik niet. Voor mezelf heb ik nu ook wat meer rust snachts omdat ik er wel 100 x uit ga om te kijken of ze nog onder haar dekentjes ligt.

16. kwebbels

\
    Fijn dat Julian het zo goed doet! Neem inderdaad je rust want die heb je ook echt nog wel nodig hoor..

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo slaap af en toe in slaapzak (de badstoffe van de HEMA)...
    Alleen vind ik het uberhaubt moeilijk om te beslissen waarin hij slaapt...hij heeft nu een dun pyamatje aan, maar moet ik hem nog onder een lakentje leggen OF dekentje met lakentje?
    Tis zo wisselend weer. Ben zelf de laatste dagen een kouwkleun (eerst niet hoor) daardoor vind ik het dus ook zo moeilijk inschatten voor de kleine...

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heee Ingrid

Zoals Kwebbels zei...neem de rust!
    Ik bruisde v/d energie na mijn bevalling (raar maar waar) en heb nu spijt dat ik toen de rust niet goed genomen heb.
    Maarre fijn dat je prinsje het zo goed doet! ! GENIET!

19. kwebbels

Indi maakt er een sport van om dat te doen :) Die 2 sec dat ze geen luier om heeft is het al zo vaak raak geweest. Vooral s nachts :rolleyes: Maar dan heb ik niet de grote lamp aan maar een schemerlampje dus je ziet niet alles heel goed dus als ik mijn hand warm voel weet ik dat geplast heeft :)

20. kwebbels

Ja ik vind het ook zo moeilijk inderdaad. Als ze in de slaapzak gaat doe ik geen dekentje en ook geen pyama broekje. Maar ik ga nog 100 x me bed uit om te kijken of het niet te koud is of te warm. Of ze wel goed ligt etc..Gek word je daarvan :(

Deel Deze Pagina