Hier een borstenkind wat nog niet doorslaapt. Hij komt echt nog elke nacht 1 keer minimaal. Maar hij was natuurlijk ook erg klein bij de geboorte en drinkt nog geen hele grote hoeveelheden tegelijk, hoewel ik 1x gekolfd heb ipv een voeding en er toen 150cc zo uit kwam. dus wellicht drinkt hij meer dan ik denk. Alleen uit het flesje dronk hij laatst maar 70 cc, dat vind hij ook wat minder leuk. en ook Chris is een tijgeraar op zijn buik. KK ik vond Chris dus net zo boven de dekens terug als jouw foto van Esmee. En hij was inderdaad een week of 4-5 toen hij zich een keer omdraaide van rug naar buik. HIj is sterk genoeg. Moesje: omdat ik Chris niet bloot wil laten liggen heb ik hem wel in een slaapzak gedaan vannacht. Je hebt echt hele kleine slaapzakjes in maat 50/56 of een van 70 cm. Als de mouwen nog wijd zijn kun je ze met een steekje vastzetten zodat je kleine er zeker niet in kan zakken. Ik vind het wel echt een uitkomst. Mispiggle: bedgym hier weer sinds een week of 3 Kwebbels het is wel normaal dat ze vaker komt als ze snachts doorslaapt. Wat een heerlijkheid lijkt me dat....Ze wil toch inhalen wat ze in die lange ruk tekort komt. Ingrid: je middagslaapjes nog pakken. Me dunkt, je bent net bevallen! Senninha: ik kan je rustig nog een fijne vakantie wensen als je toch meeleest Ramoontje: leuk he dat mee badderen! Nick is ook al zo enthousiast als Chris in bad gaat. (vele malen enthousiaster als wanneer hij zelf in bad moet) Veraatje/Pluys echt mooie foto's van jullie kleintjes.! Chris was net weer even ontroostbaar, maar ligt inmiddels lekker te slapen. het lijkt hier wel beter te gaan sinds de sab simplex.
ik heb een klein slaapzakje van de prenetal 50/56, ik denk dat ik het toch maar ga proberen want hij trapt ook constant zn dekens af, wel lastig inderdaad wat ik hem dan aan moet doen, alleen een romper met n shirtje en dan het broekje uit of zou dat te koud zijn?
Indi is echt zo n heerlijk kind. S avonds rond een uur of 10 bij de laatste voeding is ze vaak nog best wakker en ligt ze heeel erg rond te kijken. En nu heb ik al een paar keer gehad dat als ik haar dan gewoon in bed leg ze vanzelf in slaap valt Vandaag had ze denk ik een beetje een regeldag want ze wilde iedere 2 uur wel drinken. Of misscihen komt het door dat ze door heeft geslapen ik weet het niet..Nu ligt ze al wel weer lekker te slapen. Heb daar straks weer lekker een uurtje gesport! Heb totaal geen conditie meer dus heb rustig aan gedaan maar het was heerlijk..
Ik heb geen broekje. Deze slaapzak is best nog wel dik..Wel heel goed ventilerend. Maar de slaapzak zit natuurlijk helemaal dicht en zo dus ik vond een broekje niet echt nodig.Maar dat moet je zelf even aanvoelen natuurlijk wat je het beste lijkt. Als ik een dun slaapzakje zou hebben had ik wel een broekje aangedaan
Hier een mindere dag vwb mijn borsten. Ik geef nu een dag of 5 geen BV meer en vandaag ineens heb ik om de haverklap last van de TSR, om gek van te worden..... Wil ook niet steeds kolven want dan kom ik er natuurlijk nooit vanaf maar die pijn is ook niks
Oh ik heb nog een vraag voor ik het weer vergeet: Timo kreeg altijd 6 voedingen van 135 cc op n dag, nu merkte ik een aantal keer dat hij daar niet genoeg aan had, zoals ook vanmiddag toen heb ik hem er nog 30cc bijgemaakt dat had hij zo op. Nu had ik vanavond maar meteen 165cc gemaakt, en nu laat ie 70cc staan want hij viel als een blok in slaap, kan het zo zijn dat hij de ene voeding meer nodig heeft dan de andere!? Nou krijgt ie vanavond om 12 uur nog n voeding ik denk dat ik die maar weer gewoon 135 cc doe pff lastig hoor
Hebben jullie ook dat als je je kleintje ff laat huilen en je doet de deur dicht zodat je ze niet kunt horen, dat je het dat tòch hoort. Ik bedoel dus dat je het je dan echt verbeeld. Wordt er gek van . Hier ook een BVbaby die nog niet doorslaapt, helaas. Maar wat niet is zal nog wel komen hoop ik! Lekker Kwebbels dat Indi al doorslaapt. En ik denk dat het wel normaal is dat ze overdag vaker wil drinken. Ze moet toch een bepaalde hoeveelheid binnenkrijgen en wat ze 's nachts niet krijgt, zal ze overdag wel in willen halen. Supermooie foto's gezien trouwens! xxx
oh wat vervelend zeg, ik ben nu sinds vandaag helemaal van de BV af, en zat te denken om dinsdag mijn kolf terug te brengen (gehuurd bij het ziekenhuis), maar nu ik dit lees denk ik dat ik toch maar even wacht.
hier wisselt het ook weleens qua hoeveelheid...maak ik 100cc moet ik bijmaken, maak ik 135cc moet ik weleens wat weggooien....ach ja, ik heb ook niet iedere keer even veel honger denk ik dan maar
Ja soms dan weet ik gewoon dat ik haar niet gehoord KAN hebben maar dat ik toch (in mijn gedachte ofzo) haar hoor huilen Als ik dan wat dichter naar haar kamer toe loop dan is ze vaak ook aan het huilen.
Ik weet het ook niet zeker, maar het lijkt mij dat het niet erg is. Bij BV kindjes weet je niet eens hoeveel ze binnenkrijgen. En ik denk dat die beebjes ook niet altijd even veel drinken. Als jouw ventje genoeg aankomt en het verder ook goed doet, zal het allemaal wel best zijn.
Hier ook weer inene om de 3 uur al moet ik wel weer zeggen hij kreeg om 13:15 uur de fles en kwam vervolgens pas weer om 17:45 uur... Geen pijl op te trekken dus...
Ja je hebt helemaal gelijk, ik moet me er ook niet zo ongerust over maken hij groeit als kool en slaapt goed, maar toch soms die onzekerheid :
Dat doet ze ook inderdaad, maar ik bedoelde dat meisjes in ieder geval niet omhoog kunnen plassen Demi vind 't leuk om te poepen als ik net de nieuwe luier eronder schuif.. Iemand nog tips voor goedkopere maar goeie luiers? Hebben nu pampers newborn nr2 maar als ze er soms 4 onderpoept in 'n half uur wordt 't een dure hobby
Ik let eigenlijk niet eens meer op de tijd wanneer ze krijgt. Ik hoor het wel weer als ze honger heeft. Ik tel ook echt niet meer hoeveel voedingen ze krijgt want dat verschilt gewoon heel erg.