Morgen belt de HA met de uitslag van Nièls bloed. Ben er een beetje zenuwachtig over, want hij ziet echt heel vaak nog heel geel. En steeds als de HA hem ziet valt het wel mee. Hij zal wel denken dat ik me aanstel ofzo, maar het kan echt met het uur verschillen. Baal er echt wel van en weet ook niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Heeft er iemand ervaring met "gele" kindjes? xxx
Ja dat heb ik ook hoor..Soms ben je ook gewoon heel onzeker. Maar alles komt echt wel goed. Heb trouwens het boek 'Oei ik groei' besteld! Kan niet wachten tot hij binnen is..
Krijgt ze ook flesvoeding?, want ik moet timo soms voor n voeding wakker maken s middag en ik vroeg me af of ik m dan niet kan laten slapen
Ik ga er weer vantussen! Fijne avond iedereen enne check ff de nieuwe folder online van kruidvat! Groetjes
Nee BV. Wakker maken voor een voeding doe ik sowieso niet. Dat werkt toch niet want dan valt ze halverwege in slaap en komt ze later alsnog. Ik weet niet of het bij FV ook mag en kan natuurlijk maar ik zou hem dan gewoon door laten slapen. Als die honger heeft word ie wel wakker. Maar ik heb van FV de ballen verstand dus ik weet niet of het natuurlijk mag!
De akties van het kruidvat gaan pas op dinsdag in toch, dan moet ik dus dinsdag meteen naar de kruidvat
Ja inderdaad. Scheelt toch een tientje Hier is alleen zo een verschrikkelijke kruidvat. Kan er bijna niet in met de kinderwagen pff..Heel irritant is dat.
Dacht toch echt dat Demi een originele naam was.. is er vrijdag 'n nichtje van m'n collega geboren.. ze heet Demi ! Stelletje na-apers
mrietje: volgens mij heeft geel zien te maken met de nierfunctie. Zoontje van vrienden van ons is ook tijdje flink geel geweest, was net een chineesje, maar dat trok op zeker moment toch vrij snel weg. Sterkte in elk geval