Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn man is 1,5 jaar jonger, maar daar merk ik eigenlijk weinig van :)

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wie is dat? :rolleyes:

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O is dat hem.
    Neh niet mijn type.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je schrok in de tram. Maar je hoeft je toch niet schuldig te voelen? Je doet toch wat het beste is voor je kindje en als je bang bent dat je valt in de tram met haar, dan denk je alleen maar aan haar welzijn!
    En over de bv ... ik begrijp je angst. Ik ben ook bang dat ik niet genoeg heb. Maar waarom denk jij dat dan? Bij kolven komt er toch altijd minder uti dan dat je de borst zou geven (toch Niesje?).
    Ik heb verder geen tips voor je.. sorry. Ik heb wel een dikke knuf voor je!

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik wil heel graag bv blijven geven omdat ik het gewoon erg mooi vind zo n intiem moment. Maarja ik weet gewoon niet hoeveel ze binnen krijgt als ze aan de borst zit (ook doordat gesabbel). Dus ook niet of ze genoeg binnenkrijgt. (lijkt me niet als ze snachts 2 keer komt) maar dat kolven word ik ook niet goed van omdat ik niet genoeg kolf..Misschien dat ik sochtends en savonds bv kan blijven geven en overdag misschien fv. Maar ja hoeveel fv moet ze dan krijgen overdag, weer zo n dilemma :(

6. seks mag toch sowieso wel? want daar wordt natuurlijk wel over gepraat op zo'n forum. hoe krijg je anders kindjes? :)

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Vannacht niet gaan slapen?

8. kwebbels

Ja de borst pakt ze wel goed, maar na een tijdje raakt ze gefrustreerd en gaat ze verschrikkelijk erg aan mijn tepel te trekken. Misschien omdat hij dan leeg is ofzo? Misschien toch maar een lactatiekundige inschakelen

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, dat kan! :D Ik heb absoluut niets met haar.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nou als iedereen een lekker ding laat zien dan kan ik niet achter blijven.

11. ik zeg altijd maar: beter bij de hand, als bij de voet, anders moet ik nog bukken ook nog :)

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ok, welcome back! :D

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wie is dat?

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Had ie zeker een bril nodig. :rolleyes:

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  16. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
  17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Redelijk :D
    Wie is het?

18. kwebbels

Nee maar ik dacht gewoon echt dat ze aan het stikken was..Maar goed misschien was ik gewoon te overdreven in paniek geraakt. Ik denk dat ik niet genoeg heb omdat ze elke 1,5 a 2 uur komt. Nu ben ik aan het kolven gegaan omdat mijn borsten echt heel pijn deden en gaf haar 120 cc in een flesje. Dit drinkt ze dus echt zó leeg! En dan is ze dus ook duidelijk voldaan en komt ze dus ook maar om de 3 uur.

19. :pale:

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Weet niet, maar dat is ook jaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat diegene dat zei. Weet je wel, vroeger, toen ik nog jong was en heel lang haar had!

Share This Page