nou dames zit nog steeds met mijn vingers in mijn oren pfff ze huild nog steeds nu al bijna 2 uur met 10 min pauze maar ze wil maar niet opgeven ik ben na die 3x niet weer gegaan mijn vriend wil erna toe maar mag niet van mij ze moet het maar doorhebben dat ze gewoon moet gaan slapen zo zie je maar weer hoeveel pit dat kleine meisje heeft
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Net ff lekker online geshopt! Leuke trui, leuke schoentjes, en via MP leuk vestje + bijpassende blouse en een mega gaaf dik capu. vest! Ben helemaal happy, of Hugh dat ook is whahahahaha maar goed ons kind zit er ook al is alles 2e hands SUPER stoer uit! (strakkies als ik het binnen hem uiteraard whahahaha) Hoe is het hier?
alles goed hier? ik ga niet 100 pagina's terug lezen hoor! dus als er nog bijzonderheden zijn, hoor ik het graag! hier alles goed. Justin doet het erg goed op de friso standaard en krijgt nu ook half potje fruit en groente op de dag. Hij is ook nog eens van 5x150 naar 5x180 gegaan. Drinkt ze niet allemaal leeg, maar ik ben al hartstikke blij! ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen!
He balen Marline dat de kleine niet wil slapen Tot mijn verbazing viel Tygo om 18:00 uur (onderweg naar huis) in slaap, werd daarna wakker, flesje gegeven en toch maar naar bed gedaan nou hij heeft net 1 kik gegeven maar dat was omdat de speen eruit was hihihihi.
Joost heeft onderweg van de verjaardag naar huis ook lekker geslapen in de auto. Maar nu is hij weer klaarwakker. Heeft weer megagebruld....maar ligt nu lekker te spelen en rond te kijken .
jeetje wat een ellende meid! justin heeft het ook in zich dus ik hoop niet dat hij straks ook zo wordt!